Treking pieszy - Smukała we trzech

Niedziela, 24 lutego 2013 · dodano: 26.02.2013 | Komentarze 1

dystans - 18,49 km czas -
myślęcinek-szlak niebieski BRDY-Smukała-szlak zółty Wyczółkowskiego-Osowa Góra-Luftmuna-Grunwaldzka

Z Przemkiem i Kajetanem wybraliśmy się popenetrować podbydgoskie piękne lasy. Do Myślęcinka zawiózł nas Przemek czesko-niemiecką furą spalinową a stamtąd pieszo. W lesie śniegu na tyle że dało się iść 5-6 km/h, na szlakach śnieg wyjeżdżony lub wydeptany tylko "wyczółkowski" od smukały o wiele cięższy.
Towarzysze niedoli :) - Brothers in snow © jarmik

Zima ma też swe uroki © jarmik

czas mijał błyskawicznie, humory przednie, pogadaliśmy jak nigdy na rowerach się nie dało, nikt nie trąbił, cisza, las i my...
tajemniczy nasyp-droga ? koło LuftMuny © jarmik

Dla mnie to nowicjat trekkingowy - Kajetan to stary wyjadacz a Przemek chyba "czeladnik" ale mimo zwykłych butów zimowych nic mnie nie bolało i mimo że jednorazowo bardzo dawno nie pokonałem 20 km pieszo nie czułem zmęczenia.
teren dawnej niemieckiej Luftnuny na Osowej © jarmik

Gęsiego Panowie! Lewa, lewa! © jarmik

ze Smukały początkowo planowaliśmy wracać czarnym Meysnera ale Wyczółkowski na osową to celny strzał zwłaszcza że dotarliśmy tam gdzie nie udało sie mi Jazzowi ostatnio - do poniemeickiej fabryki amunicji lotniczej na Osowej Górze- -Luftmuny
Powrót z Grunwaldzkiej A71.
Super trasa. Treking rządzi! THZ chłopaki za towarzycho.