Praca & po Czarnego Jacka

Poniedziałek, 25 lutego 2013 · dodano: 25.02.2013 | Komentarze 3

Po pracy do Unibika po nową oponę do Pozioma. Zasłużonego (ponad 8500km z tego większość w terenie) smart sama zastąpił na razie z przodu Black Jack, tańszy ale zobaczymy jak się sprawdzi. Na starej oponie łapałem kilkakrotnie co 2-3 dni gumy.

| 06:28 wtorek, 26 lutego 2013 | linkuj rzeczywiście zmiana istotna, teraz kloce podobne są do tych ze smartsamów, ale na pewno jakość jacków nie dorównuje w pełni smartsamom mam nadzieję jechać w terenie, jedynie zimą po asfalcie. zobaczymy - ktoś musi testować nowe rozwiązania.
alex
| 14:46 poniedziałek, 25 lutego 2013 | linkuj Dopiero teraz widzę że Czarny Jacek ma teraz zupełnie inny bieżnik, ja miałem z takim bieżnikiem:
Moje doświadczenia zdają się wyjaśniać dlaczego zupełnie zmieniono bieżnik ;)
alex
| 14:09 poniedziałek, 25 lutego 2013 | linkuj Miałem takie oponki w moim pierwszym Unibike Crossfire.
W terenie dobrze się sprawują, ale bieżnik szybko znika na asfalcie. U mnie przy regularnych przekładkach przód-tył po około 4kkm zamieniły się w semi-slicki.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ibezm