avatar Ten nieudany blog prowadzi jarmik z osady Bydgoszcz. Mam przejechane 201059.59 kilometrów w tym SPORO w terenie. Jeżdżę tak szybko jak mi się chce.

Wrzesień, 2013

MBCH - tu dzie mi lepiej

Poniedziałek, 30 września 2013 · dodano: 30.09.2013 | Komentarze 3

kilka gleb ale cel osiągnięty.

Nareszcie MTB i to z górki!

Niedziela, 29 września 2013 · dodano: 29.09.2013 | Komentarze 2

pogoda cudna, wybrałem się więc w góry spełniać się w nowej dla mnie roli - downhillowca. na razie nie wyrabiam na czwartym zakręcie ale będzie coraz lepiej z zcasem.

zainstalowałem, na razie się wprawiam, poszukam też symulatorów online szosowych (Keto, masz jakieś ciekawe?)

nieoczekiwana zmiana skarpety na mecie czyli OSTEOBIKING

Czwartek, 19 września 2013 · dodano: 24.09.2013 | Komentarze 6

Karma się wypełniła...

pozałatwiałem z Siwkiem kilka spraw na CITY of Bydgoszcz. szło sprawnie.
Przypięcie - Sprawa - odpięcie - jazda...
Tak kilka razy aż...
Powrót z przychodni GRYFMED na Wojska Polskiego 10 chyba 15.
Miejsce: Skrzyżowanie w kształcie ronda Wojska polskiego/Baczyńskiego, jadę mając pierwszeństwo od Zachemu prawym pasem, mając po prawej podporządkowaną baczyńskiego. w ułamku sekundy z prawej widzę metr ode mnie opla astrę, patrzę na auto z nadzieją że hamuje ale ta tym razem umarła, choć ostatnia. bryka pcha mnie kilka materów w lewo (kierowca chciał chyba wjechać na skrzyżowanie prosto). wyskakuję wyrzucony z siodła, gleba, nawet nie słyszałem wypięcia spd-ów, siwek spłoszony bieży prosto też parę metrów i pada ogłuszony uderzeniem auta. żal mi go ale wyszedł chyba bez szwanku. Dokładniej trzeba to ocenić to podczas jazdy (pan z opla stwierdził że koła się kręcą i reszta też, jest OK :). Hmm...
Siłę mięśni JarMik-a wmocniły pręt Rascha i druty Kirschnera © jarmik

Dolna kończyna miała ciekawy profil...niemal jak pręt Rasch-a 12 godzin później my body wzbogaciło się o PTĘT RASCHA i DRUTY KIRSCHNERA.. gdyby możnabyłoby się nimi wpinać w spdy...byłaby naprawdę maksymalna integracja roweru z człowiekiem - taki humanbike (futuryzm? niesadzę, kto wierzył ciołkowskiemu że polecą rakiety w kosmos, kto wierzył w 100% w fantazje lema?)
Dalej rutyna, ogromne podziękowania dla SŁUZBY ZDROWIA za ich niełatwą i skuteczną pracę. GREAT Szacunek. Thx dla policjantów za dostarczenie Siwka do stajni :) :) :).
Już tęsknię za osiodłaniem rumaków, oby jak najszybciej...Może to nie koniec sezonu :)

i tak siwą skarpetkę zamieniłem na białą, też ładnaa, tylko jak tu wpiąć bloki? chyba na kołki? Jazz, ta trasa do piechcina do kamieniołomów wapienia i gipsu była chyba prorocza...

do zobaczenia wkrótce na pięknych polskich trasach! yeah!

Proszę o kontakt pięlegniarza z Inowrocławia parcującego na ORTO w Bizielu - miłosnika rowerowych peentracji, w tym ostatnio Kanału Górnonoteckiego, odkrywcy grodzisk i pasjonata historii. na PW dawaj namiary. już za parę dni, za dni parę ... razem w teren do grodziska w Czarnowie lub innym GZINIE. Thx za pogawędki i pomoc :)

mya100 i przez 4don

Środa, 18 września 2013 · dodano: 18.09.2013 | Komentarze 0

bydgoszcz 4don sudecka jarużyn strzelce gądecz włóki dobrcz KETOmierz pyszczyn nekla niemcz myślęcinek bydgoszcz

śliczna pogoda, dwaj szosowcy i trzej górale na trasie + pani z siatami

mya100 mokre, mya100 jesienne

Wtorek, 17 września 2013 · dodano: 17.09.2013 | Komentarze 0

praca

Poniedziałek, 16 września 2013 · dodano: 17.09.2013 | Komentarze 0

Ca2CO3

Niedziela, 15 września 2013 · dodano: 17.09.2013 | Komentarze 0

bydgoszcz via-dąbrovia piecki jezioro-jezuickie dk25 kolankowo jakubowo ojrzanowo oporówek kania barcin wapienno piechcin mielno dźwierzchno leszcze złotniki-kujawskie nowa-wieś-wielka czerowny-szlak-pieszy dobromierz piecki bydgoszcz

mimo niepewnej pogody wybraliśmy się z 1976jazzem na rekonesans drgi już raz nieczynnych wyrobisk złoż wapienia - jednych z większych w Polsce do piechcina, tych jest tu więcej ale tylko w piechcinie można bez problemu je penetrować, 2 są jeszcze czynne i wstep wzbroniony. ruszyliśmy o 7.30, z piecek wybraliśmy się nad nieznany mi brzeg jeziora jezuickiego końcowym odcinkiem zielonego szlaku. miejsce na które dotarliśmy miało niesamowity klimat rodem z horrorów, cisza i spokój, dalej spotkalismy kilkoro wędkrzy. dalszy odcinek szlaku zielonego do dk zalany wodą, offroadowy, wymagał lekkiego wysiłku. dalej mój ulubiony etap przez kolankowo i jakubowo. ścigał nas mały deszczyk ale przeszedł. ja nie byłem w wyrobisku nizalanym, marcin zalanym więc obaj mieliśmy do odkrycia nowe miejsca. widoki nieziemskie, kilkudziesięciometrowe przepaście, feria barw, lazurowe wody, pięknie widoczne ułożenie skosne warstw skalnych. w bazie nurkowej sporo ludzi-ryb. warto tu zaglądać co jakiś czas. powrót mniej penetracyjną trasą ale czas naglił. THX Jazz za udany wypad :) i za sprawna nawigację w piechcinie!

Brzeg jeziora jezuickiego © jarmik

Docieramy do kamieniołomów- piechcin © jarmik

Hałdy ale nie takie nawet brzydkie © jarmik

Jest na co popatrzeć © jarmik

Nieczynne wyrobiska © jarmik

Baza nurkowa © jarmik

Fox marcina © jarmik

To obaj lubimy na trasie © jarmik

Przed nocą muzeów

Sobota, 14 września 2013 · dodano: 14.09.2013 | Komentarze 2

górzyskowo bppt wypaleniska makowiska otorowo łęgnowo toruńska górzyskowo

w bppt ludziska udawali się na zwiedzanie exploseum ( w tym niejaki 1976jazz z rodziną). pokusiło mnie odwiedzić leśnictwo żółwin ale boczna od dk na początki kusił asfaltem, potem porządnym nazistowskim betonem a potem ... brukiem i odpuściłem.

10/10

Piątek, 13 września 2013 · dodano: 14.09.2013 | Komentarze 3

bydgoszcz fordon ostromecko rafa pień słończ czarże kokocko bieńkówka chełmno niedźwiedź kosowo gruczno topolno trzęsacz strzelce jarużyn osielsko bydgoszcz

kolejny raz przyszła pora na urocze chełmno. skusiłem się mimo ostatnich opadów na rajd gruntem przez rafę pień i słończ, na szczęście było tam sucho, uroczy odcinek nadwislański. w borównie kusiło mnoe odbić asfaltem nigdyniejechanym nad wisłę i dalej do chełmna ale grafik napięty i odbiłem dopiero w bieńkówce i nie żałowałem, przejechałem przez cudne sielskie wiejskie siedliska bienkówki i dolnego starogrodu, tu zauważłem odbicie nigdyniezaliczone do starogrodu górnego, warto kiedys tam pojechać. chełmno też w sumie ominąłem niemal wybierając rajd "podgrodziem" czyli nie wspinając się przez starogród w kierunku starówki ale dołem po płaskim bliżej wisły i rezerwatu "łęgi na ostowiu panieńskim", urocze wąskie brukowane nieci zapomniane uliczki o małomiasteczkowym charakterze, to odbijam niec w lewo, jade wzdłuż skarpy, potem lasem i ląduję nad wisłą przy "awaryjnej" przeprawie przez wisłę. każdy most chyba w rp ma taki wynalazek. podziwiam łąchy, most i drogę.

Krówka wykonująca efektowny szpagat na wale w kokocku © jarmik

Struga NN w bienkówce © jarmik

Jez. starogrodzkie © jarmik

natrafiam blisko wisły na ciekawy monument

Cześć ich pamięci © jarmik

o tardycjach ułańskich grudziądza wiem ale chełmna - nie

chełmscy ułani

Wisła w chłemnie © jarmik

Tędy dojechałem do mostu w chełmnie © jarmik

lekka mżawka na trasie ale ciepło, waitr sprzyjał cała trasę. powrotna droga z PR3 w uszach.