10/10

Piątek, 13 września 2013 · dodano: 14.09.2013 | Komentarze 3

bydgoszcz fordon ostromecko rafa pień słończ czarże kokocko bieńkówka chełmno niedźwiedź kosowo gruczno topolno trzęsacz strzelce jarużyn osielsko bydgoszcz

kolejny raz przyszła pora na urocze chełmno. skusiłem się mimo ostatnich opadów na rajd gruntem przez rafę pień i słończ, na szczęście było tam sucho, uroczy odcinek nadwislański. w borównie kusiło mnoe odbić asfaltem nigdyniejechanym nad wisłę i dalej do chełmna ale grafik napięty i odbiłem dopiero w bieńkówce i nie żałowałem, przejechałem przez cudne sielskie wiejskie siedliska bienkówki i dolnego starogrodu, tu zauważłem odbicie nigdyniezaliczone do starogrodu górnego, warto kiedys tam pojechać. chełmno też w sumie ominąłem niemal wybierając rajd "podgrodziem" czyli nie wspinając się przez starogród w kierunku starówki ale dołem po płaskim bliżej wisły i rezerwatu "łęgi na ostowiu panieńskim", urocze wąskie brukowane nieci zapomniane uliczki o małomiasteczkowym charakterze, to odbijam niec w lewo, jade wzdłuż skarpy, potem lasem i ląduję nad wisłą przy "awaryjnej" przeprawie przez wisłę. każdy most chyba w rp ma taki wynalazek. podziwiam łąchy, most i drogę.

Krówka wykonująca efektowny szpagat na wale w kokocku © jarmik

Struga NN w bienkówce © jarmik

Jez. starogrodzkie © jarmik

natrafiam blisko wisły na ciekawy monument

Cześć ich pamięci © jarmik

o tardycjach ułańskich grudziądza wiem ale chełmna - nie

chełmscy ułani

Wisła w chłemnie © jarmik

Tędy dojechałem do mostu w chełmnie © jarmik

lekka mżawka na trasie ale ciepło, waitr sprzyjał cała trasę. powrotna droga z PR3 w uszach.

Cmentarzyk w grucznie © jarmik

Alex | 18:48 sobota, 14 września 2013 | linkuj Jak zwykle odkrywasz nieznane i bliskie. Tyle ciekawych rzeczy czeka do odkrycia w terenie.
JaRmIK | 10:03 sobota, 14 września 2013 | linkuj http://chelmno.pl/index1.php?cid=1333

thx za info, nie wiedziałem o tym, szkoda że przed terenem ośrodka nie ma żadnego info o tych miniaturach :(. choć nie wiem czy jeszcze teraz działą, nawet chciałem tam zajrzeć teraz ale się"wstydziłem" i odpuściłem
Jazz | 07:48 sobota, 14 września 2013 | linkuj Dla mnie extra. Już ostatnio kusiły mnie okolice Bieńkówki, rezerwat Ostrów Panieński. Z braku czasu odpuściłem. Jeziora Starogrodzkiego raczej też nie widziałem. Gdzieś w jego okolicy jest skromny park miniatur zamków krzyżackich.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa hnawy