Jesienne Koronowo

Wtorek, 27 września 2011 · dodano: 27.09.2011 | Komentarze 4

Przedpołudnie wolne więc hajda na rower. Bydzia-myśl przez rynkowo-niemcz maks-bożenkowo-samociążek-koronowo-kotomierz-nekla-niemcz-myśl-bydzia

Stara trasa ale jakze inna w jesiennej scenerii - liście już spadają tworząc barwną scenerię na polach i szosach, ciepło, bez wiatru, w bożenkowie zahaczyłem o działki POD

Bożenkowo - spiętrzenie na Strudze - Kanale Augustowskim © jarmik

a w Koronowie zaintrygowała mnie nazwa ulicy - Nadrzeczna - kończy się szutrem ale o rzece opodal świadczy tylko widoczny szpaler drzew.

W oddali Brda - ul, Nadrzeczna w Koronowie © jarmik

W Kotomierzu trwa remont przejazdu kolejowego, na szczęście rower się wciśnie, a ekipy stacjonują w przemiłych wagonach

Kraina żółtych wagonów © jarmik

| 01:12 sobota, 1 października 2011 | linkuj Też się piszę na taki wypad!! Jazz planuj traskę. U mnie z wiekiem rośnie chęć poznawania historii regionu, choć rodzice pochodza ze Wschodu.
| 21:43 piątek, 30 września 2011 | linkuj Sprawdziłem link, który podał 1976jazz. Niezła wycieczka tym Szlakiem Cysterskim. Czyli następnym razem do Koronowa na kołach, a zwiedzanie samego Koronowa na nogach.
| 20:22 wtorek, 27 września 2011 | linkuj Mnie korci spenetrowanie Cysterskiego Gaju w Koronowie. Zwłaszcza po tej relacji: http://www.forum.bsmz.org/viewtopic.php?f=37&t=1361
| 20:05 wtorek, 27 września 2011 | linkuj O Koronowo, dawno już tam nie bikowałem. Koniecznie muszę się tam wybrać w jesiennej scenerii.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa serwo