Rekonesans drogi do Chrośnej

Środa, 28 września 2011 · dodano: 28.09.2011 | Komentarze 10

W związku z planowanym wypadem rodzinnym 9.10. do Chrośnej na pieczenie ziemniaka musiałem na prośbę 3M sprawdzić ile km jest do tej wsi. wyszlo ponad 28 w jedną stronę. Od Piecek nigdy nie jechałem bezpośrednio do Ch. A trasa cudna, jest ti i szuter, grunt, piach i asfalt. Pomagała mi mapa - do Piecek gruntówką a z P czerwonym do Dobromierza potem w lewo do niebieskiego rowerowego i nim do Leszyc a tu odbicie gruntem do Chrośnej. Piękna pogoda, dużo grzybiarzy.

Nareszcie dotarłem! © jarmik

Niebezpieczny las między Chrośna i Dobromierzem © jarmik

Zamglona polana w Dobromierzu - jak z horroru 'auuuuu!' © jarmik

| 01:09 sobota, 1 października 2011 | linkuj Jazda w ciemno to ostatnio u mnie norma w lesie, i tak w końcu trafi się do celu.
| 21:54 piątek, 30 września 2011 | linkuj Trasa do Chrośnej przez Puszczę Bydgoską to piękna sprawa. Ostatnio jechałem w tamtym kierunku ścieżkami,których nie ma nawet na mapie "Okolice Bydgoszczy i Torunia".
alex
| 11:02 piątek, 30 września 2011 | linkuj Niestety życie zmieniło moje plany na dziś, ale jestem otwarty na wspólne bikowanie w niedziele, najchętniej z samego rana ;-)
| 16:13 czwartek, 29 września 2011 | linkuj Ja też odpadam, praca.
| 10:11 czwartek, 29 września 2011 | linkuj 10.00 - rozmowa kawlifikacyjna
12.00 - wizyta o rodziny
14.00 - Wizyta w firmie
Czyli niemożliwe :( a trasa fajna, ja wolne dopiero w ND! Może da radę?
| 10:09 czwartek, 29 września 2011 | linkuj Droga do Chrosnej Z Piecek jest śliczna i łatwa nawigacyjnie, szkoda że dopiero teraz ją 'przetarłem', zapraszam kiedyś na wspólne jej przemierzenie.
alex
| 07:30 czwartek, 29 września 2011 | linkuj Hej, czy jutro do południa ktoś dysponuje czasem?
Planuje jakąś pętelkę tak aby na 15.00 zlądować w domu.
Propozycja: Solec -> Chrośna -> Rojewo -> Inowrocław -> Barcin -> Łabiszyn -> Władysławowo -> Dębinek -> Prądki -> Trzciniec
Z uwagi na gruntowe odcinki (w Puszczy Byd, oraz w okolicach Śluzy Dębinek wybieram się crossem).
| 21:02 środa, 28 września 2011 | linkuj Nieznana mi w całości wersja dotarcia do Chrośnej, choć okolice Leszyc ostatnio bikowałem i też polecam. Na pewno sprawdzę całość, natomiast z rodziną może lepiej dojechać do Chrośnej przez Otorowo, Solec Kujawski moją ulubioną asfaltowową trasą.
Anonimowy tchórz | 19:00 środa, 28 września 2011 | linkuj Jedyne wyjście to tunele czasoprzestrzenne. Nasa nad tym pracuje.
| 15:05 środa, 28 września 2011 | linkuj Wersja dla Marioli powinna brzmieć 28 km w OBIE strony ! Żebyś jej nie zniechęcił.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa oduma