Las Glinki

Poniedziałek, 26 września 2011 · dodano: 26.09.2011 | Komentarze 8

Kręcenie po lesie, z początku chłodno (8 rano) ale z każda minutą (trudno w MTB mówić o przejechanych km-ach) cieplej, na mapę okiem rzuciłem tylko pod koniec 'lassowania'. Wielka frajda kręcić się po ścieżkach i zobaczyć nagle znajome barwy szlaków zielonego, czerwonego, mniej chętnie czarnego. Nie wiedziałem że w tym lesie są ambony! Ktoś obok jednej z nich wysypał marchew na pokuszenie... Potem sprint na Cichą - przegląd gwarancyjny, w tym regulacja przedniej przerzutki i miłe gawędzenie z p. Pawłem o wyższości 26 calowców nad tłentynajnerami oraz o najbliższych maratonach w regionie.

Refleksy świetlne w lesie © jarmik

Widok Pozioma z ambony ale bez jednego strzału! © jarmik

alex
| 06:57 sobota, 1 października 2011 | linkuj Te mapy są do znalezienia w necie. Mam nawet okolice Bydgoszczy, jakby ktoś był zainteresowany to mogę wystawić.
| 01:16 sobota, 1 października 2011 | linkuj A może wojskowe mapy topograficzne: tu przykład:

| 20:46 wtorek, 27 września 2011 | linkuj Niestety opinie na forum linkowane mapy mają kiepskie, więc raczej nieprzydatne.
| 20:34 wtorek, 27 września 2011 | linkuj http://www.pomorska.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20110510/REGION/263853328
Muszę obejrzeć jeden arkusz osobiście by móc ocenić, lecz przypuszczam, że mogą się przydać w trakcie penetracji leśnych ostępów.
| 19:09 wtorek, 27 września 2011 | linkuj 29 lepiej podobno biorą nierówności, szybciej co jasne jadą po płaskim ale trzeba się do nich przyzwyczaić i chyba wg mnie musza trochę być mniej 'manewrowalne' w trudnym technicznie terenie. Nie jechalem-nie wiem z autopsji, mam nadzieje kiedys sprobować samemu. Na ostatnich mistrzostwach MTB w Szwajcarii 90 procent elity kobiecej jechalo nadal na 26ach. Może trzeba czasu?
alex
| 12:17 wtorek, 27 września 2011 | linkuj Podobno za oceanem moda na dwudziestki-dziewiątki wyparła dwudziestki-szóstki do tego stopnia, że kilku czołowych producentów na tamten rynek oferuje swoje MTB tylko w wersji 29".
| 20:46 poniedziałek, 26 września 2011 | linkuj Świetny efekt z tymi refleksami. Wygląda jak niebo otworzyło sie przed Tobą.
| 19:37 poniedziałek, 26 września 2011 | linkuj Widzę, że nie próżnujesz i dalej kręcisz. Fotki z mgłą wyglądają jak z horroru.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ludzi