Lasy podbydgoskie

Niedziela, 24 lipca 2011 · dodano: 24.07.2011 | Komentarze 3

Proszę o wybaczenie kolegów trekkingowców (!! :)) ale moja schizofreniczna natura w tym także rowerowa kazała mi dziś przed i po pracy spenetrować 4poziomem lasy głównie znakowanymi szlakami pieszymi i rowerowymi. Start 7.30 i jazda na Bartodzieje, myk przez tory i szusowanie niebieskim szlakiem najpierw drogą gruntową potem już wąskim singletrackiem aż do Auchan, próbowałem wbić się na żółty ale brak logicznego oznakowania zmusił mnie do lekkiej cowki i przerzucenia się na czarny rowerowy, bardzo fajny szlak i dopiero potem na żółty pieszy do Zamczyska, później w lewo dalej czarny rowerowy aż do Jarużyna - REWELACJA!, szczególnie podjazd pod górę, prawie jak w górach, świeżo remontowana chyba droga gruntowa była grząska, miękka. Z braku czasu przed robotą musiałem już śmigać asfaltem do Osielska. Po dżobie Słoneczną do Masymilianowa i wzdłuż linii kolejowej do Mysla. Po deszczach niedawnych miejscami kałuże na cała szerokość rasy więc umyty w pracy Poziom nadawał się znowu do szorowania ale to sam smaczek kolarstwa terenowego. Zadowolony wróciłem do domu mając już w planach na wtorek trasy po kolejnych leśnych terenach Poziomem... Wszak za 2 tygodnie czeka nas kilkudniowa trasa trekkingowa więc Poziom będzie miał czas odpocząć.
Początek trasy - tory za cmentarzem na Bartodziejach © jarmik

Singletrack na szlaku niebieskim © jarmik

To nie Beskidy ale ... czarny szlak rowerowy od Czarnówka do Jarużyna © jarmik

okolice Zamczyska © jarmik

Efekty przejazdu niebieskim szlakiem pieszym z Maksymilianowa do Myślęcinka © jarmik