Wiara jest trudna

Piątek, 22 lipca 2011 · dodano: 23.07.2011 | Komentarze 4

Bydgoszcz myślęcinek niemcz maksymilianowo bożenkowo szczutki mochle wojnowo słupowo murucin wąwelno huta sitowiec łąsk wielki wierzchucin królewski byszewo koronowo samociążek bydgoszcz

Jedna z moich ulubionych tras - sporo lasu, odludne okolice, mały ruch ale też trasa urozmaicona krajobrazowo. Od Wojnowa do Słupowa droga w remoncie. Wpadłem na pomysł odwiedzenia czterech kościołów na północ od Słupowa - są to niewielkie sympatyczne, zadbane świątynie - centra duchowości lokalnej społeczności - trzy w stylu klasycystycznym w Sitkowie neogotyckim (tu ciekawostka - w rogu posesji - klasyczny wychodek!), w Wierzchucinku najokazalszy. W Wilkach i Łąsku pamiątkowe tablice nawiązujące do bitwy z Zakonem Krzyżackim w 1410 r. No i przewspaniałe tereny koło Byszewa - teren pagórkowaty. Sporo tu porzuconych gospodarstw rolnych, życie toczy się leniwie. Koło Słupowa kilka polodowcowych jezior. Dopiero za Koronowem zaczęło trochę kropić. Po drodze napotkałem kilka kolarek z wozem serwisowym EMDEK.

jezioro Słupowskie © jarmik

Wąwelno © jarmik

Sitowiec © jarmik

pamiątkowa tablica w Łąsku Wielkim © jarmik

Wierzchucinek Królewski © jarmik

na budżetowym obroku... © jarmik

| 20:44 czwartek, 28 lipca 2011 | linkuj A nie zauważyłem tej literówki. Pewnie też zamiast ogierów są klacze :)
| 19:23 czwartek, 28 lipca 2011 | linkuj Na ostatniej fotce jest błąd: "... Stargardzie Gdańskim..." a powinno być StarOgardzie Gdańskim. Fajna wycieczka.
| 19:36 sobota, 23 lipca 2011 | linkuj Polecam, czasami niewielkie odbicie od znanych nam tras daje wiele niespodzianek.
| 08:56 sobota, 23 lipca 2011 | linkuj Ciekawa trasa, lubię te tereny. Osobiście nigdy nie jechałem odcinkiem od Wojnowa do Łąska Wielkiego i muszę to nadrobić.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa asnas