Lasami i gruntem do Koronowa

Wtorek, 26 lipca 2011 · dodano: 27.07.2011 | Komentarze 3

Naszła mnie ochota na sprawdzenie jak się jeździ szlakami pieszymi w kierunku do Koronowa. Najpierw na PKP po bilety na wypad sierpniowy z Keto, ul. Zaświat do Myśla i już w lasy. Niebieski r (rowerowy) z Bydzi do smukały, kolejno czerwony p (pieszy)do gościeradza, żółty p nad Brdę, zielony p przez okole do koronowa, próba żółtym p z koronowa wzdłuż kanału lateralnego, odbicie na zielony p i w prawo w drogę pożarową na bydgoszcz do końca kanału, samociążek i stamtąd niebieskim p do bożenkowa, przez smukałę czerwonym p i znowu niebieskim p do Bydzi. Podjazd do domu po Mateusza (choć wyczułem jego obawy czy znowu nie wpakuje nas w jakieś piachy nie do przejechania)i rundka lasem na bartodziejach do Auchan, na Zamczysko, do Myśla gdzie odkryłem czynną do niedawna wypożyczalnię rowerów (stylowe miejskie za 29 zł) (małe co nieco i gra w zbijaka) i do domu.

Trasa ogólnie do przejechania rowerem, jedynie na zielonym p z gościeradza musiałem 10 minut iść z buta bo roślinność nie pozwalała nawet się wyprostować i 2 raz na żółtym p wzdłuż kanału musiałem uznać wyższość korzeni i krętej ścieżki.

4Poziom w żywiole © jarmik

Nareszcie cywilizacja - kolegiata w Koronowie © jarmik

Tutaj poddałem się i rower na plecy - nad Kanałem Lateralnym © jarmik

Singletrack w lesie na Zamczysko © jarmik

Mati - wierny towarzysz leśnych wojaży © jarmik

Anonimowy tchórz | 22:46 sobota, 30 lipca 2011 | linkuj Super trasa. Chyba wszystkimi tymi szlakami przejechałem na moim trekingu, może z wyjątkiem niebieskiego z Samociążka, gdyż tam częściej Szlakiem Białego Węgla bądź szosą. Nawet tym odcinkiem żółtego Szlaku Wyczółkowskiego, z tym, że zaczynając od Jeziora Białego w Samociążku. Pamiętam, że jechałem bardzo wolno ze względu na wąską ścieżkę między drzewami i konary. I więcej tam nie wróciłem.
| 20:42 czwartek, 28 lipca 2011 | linkuj Jeszcze nie. On już patrzy ze strachem na mnie gdy proponuję wspólne wycieczki.
| 19:20 czwartek, 28 lipca 2011 | linkuj Tę stówkę to śmignąłeś z synem ?

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa iwosc