Wyprawa - D9 Litwa żegnająca podróżników słońcem, suwalszczycna witająca pagórkami

Sobota, 8 czerwca 2013 · dodano: 13.06.2013 | Komentarze 0

kalwarija szypliszki czerwonka szwajcaria suwałki bakałarzewo olecko gąski przytuły ełk

Planowo ale i spontanicznie © jarmik

wstajemy żwawo i zacieramy ślady biwaku. śniadanie i kawa dopiero za wsią w parku obok pomnika matki litwinki. sprint do krajówki. na granicy zaczyna się Polskie Państwo Policyjne - wita nas 5 busów Inspekcji Transportu Drogowego, nudzą się chłopaki, polowanie niebawem... na całej litwie widziałem jedno auto ich kolegów. Dk do suwałk sympatyczna, szerokie pobocze, interwały, zakręty, cudne widoki - ożywam!! szwajcaria jak się okazuje to nie kraj w alpach ale dzielnica suwałk... z dużym zbiorowiskiem kurhanów ale z dk nie ma żadnego drogowskazu, brak czasu na szukanie, na litwie nawet najmniejsze atrakcje mają czytelne duże drogowskazy (szkoda że tylko po litewsku) suwałki - tu jemy w parku obok pkp, motywacja do jazdy siada, ale kręcimy dalej. upał, ciężka jazda, podjazdy, sakwy ciężkie, pełne prowiantu i wody na 2 dni oraz suwenirów. w ełku zakładamy nocleg na rogatkach w młodniku, 3 km od stacji.