Wyprawa - D6 Litwa piękna krajobrazowo

Środa, 5 czerwca 2013 · dodano: 13.06.2013 | Komentarze 0

deguciai siauliai góra3krzyży siauliai aukstelke bubiai uzventis varniai aukuva silale pajuris vainutas zemaiciu-naumiestis

Gdzie tu by pojechać © jarmik

udany dzionek, spałem tak dobrze iż wstać ciężko. start 8.30, bardziej dziś interwałowo i droga pokręcona - NARESZCIE! zwiedzamy za namową keto koło szawli górę 3 krzyży są tu artefakty z litwy, polski, czech, niemiec, izraela i wielu innych landów. smierć i cierpienie jednoczy wszystkich.. szawle zadbane ale socrealistyczne, trochę zwiedzamy, rzeczy po praniu jadą na rowerze, slipki z szacunku dla litwinów w szawlach chowam do sakwy. dziś jedne z ciekawszych krajobrazów na trasie - przypomina się Polska, tereny zróżnicowane, lasy, wsie przy drodze, choć jedziemy taką naszą wojewódzką to ruch minimalny, równolegle leci autostrada i to bezpłatna, jedziemy więc drogą obok siebie i gadulimy. po drodze oczywiście potężna burza, dobrze że trafiamy na przystanek, postój dobre 45 minut, dla nas na trasie to duża strata cennego czasu ale trudno, i tak 2 godziny lecimy dalej w lekkim deszczyku, po burzach, często z gradem, temperatura spada gwałtownie nawet o 8-10 stopni, wyciągamy długie rzeczy i deszczówki. już blisko do zatoki kurońskiej czyli prawie bałtyku. początkowo planowaliśmy odbić od szawle na dół do granicy z polska ale udało się trasę wydłużyć.