Wyprawa - D3 Litwa wielokulturowa i szutrowa

Niedziela, 2 czerwca 2013 · dodano: 11.06.2013 | Komentarze 4

paluknys keturiasdesimt kalviskes stare=troki troki wilno nemencine pilikalnis suzonys nasiunai suzionys visalauke bijutiskis moletai

Ulica karaimska w trokach © jarmik

niezły dzień, zamek w trokach ciężki dojazd krajówką do wilna, tu brak dobrej mapy, szukamy ale nie znajdujemy ostrej bramy, mamy za to inne atrakcje. na obrzezach maista stare drewniane domy. słychać wiele języków. przy wylocie zakupy w markecie. duzy ruch do nemencina, upał. mniej waitru. wody nabieramy w studni. próbóujemy bocznymi do moletai ale trafiamy na szuter, po kilku km zmienia sie w leśny dukt Parku Krajobrazowego. błąkamy sie lasem, trafiamy na prywatne tereny, tną komary. wracamy szutrem do suzionys. zasięgamy języka ale i tak jeszcze 15km szutra z ostrymi przechyłami na zakretach. mocne interwały, asfalt witamy z ulgą, krajówką już do moletai.

foty

| 12:04 czwartek, 13 czerwca 2013 | linkuj @ panther - foty po kliknięciu nalink FOTY
@ kjdomel 52 - twoja wyprawa tylko nas zdopingowała do tej trasy
@1976jazz - czasu i tak było mało a wyjazd ze względów rodzinnych do ostatnie chwili był niepewny, groziła nawet trasa po Polsce, pakowanie na wariata po całym dniu pracy ale to i tak nieusprawiedliwia. SOrry.
| 20:23 środa, 12 czerwca 2013 | linkuj Gratki za wyprawę ale gdyby kolega wydrukował przełąny mu w soiwm czasie odpowiedni fragment darmowego przewodnika po Wilnie byłoby łatwiej z zabytkami.
kjdomel52
| 09:14 środa, 12 czerwca 2013 | linkuj Wspaniałą wycieczkę sobie zafundowaliście, super zdjęcia, tylko pogratulować.
panther
| 19:19 wtorek, 11 czerwca 2013 | linkuj Wilno zdecydowanie posiada swój wyjątkowy urok.
Szkoda, że nie udało się wam do Ostrej Bramy dotrzeć.
Drewnianych domów w tym mieście jest jeszcze wiele, nawet niedaleko centrum miasta można takie znaleść.
Czekam na dalsze wpisy i nieco większą ilość zdjęć.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa cesam