avatar Ten nieudany blog prowadzi jarmik z osady Bydgoszcz. Mam przejechane 202001.43 kilometrów w tym SPORO w terenie. Jeżdżę tak szybko jak mi się chce.

Praca+małe odkrycie niezaskakujące

Sobota, 2 czerwca 2012 · dodano: 03.06.2012 | Komentarze 2

Wracając zajechałęm na ul. Cmentarną (boczna od Glinki) w poszukiwaniu źródłowsłowu nazwy ulicy, po chwili poszukiwań jest - cmentarz, po prawej stronie, za budynkiem nr 86.
Teren niewielki, w środku duża alejka
alejka cmentarna © jarmik

po lewej kilka grobów
nagrobki na Cmentarnej © jarmik

i jeden obelisk
dewastacja w toku © jarmik

Kręcę się jeszcze trochę po okolicy, po laskach i napotykam pamiątkę po wypadku w 2001 roku
In memoriam © jarmik

Katastroficzny link

| 22:45 niedziela, 10 czerwca 2012 | linkuj Na ulicy Cmentarnej bywałem już nieraz. Miałem tam koleżankę w czasie, gdy chodziłem do szkoły podstawowej. Pamiętam to jak dzisiaj, kiedy pytałem ją o pochodzenie nazwy tej ulicy i jakoś nie potrafiła mi tego wyjaśnić. Hm..., odkryłeś zatem zagadkę sprzed dokładnie ćwierćwiecza:)
| 18:05 niedziela, 3 czerwca 2012 | linkuj Co czytam Twoje opisy wycieczek to prawie zawsze widzę fotki cmentarzysk, opuszczonych grobów itp. Czy to jakiś bike grobing ?

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa stkim