avatar Ten nieudany blog prowadzi jarmik z osady Bydgoszcz. Mam przejechane 202001.43 kilometrów w tym SPORO w terenie. Jeżdżę tak szybko jak mi się chce.

Trasa na skarpie nadwiślańskiej

Sobota, 12 maja 2012 · dodano: 13.05.2012 | Komentarze 2

Na szlaku © jarmik

Opis trasy idealnie wyszedł 1976Jazzowi
Ciekawa trasa, niełatwy początek szlakiem Zielonej strugi ze względu na kiepskie oznakowanie (a może to zaleta bo przecież wtedy mozna improwizować i być zaskakiwanym!) i wymagające dla rowerzysty ukształtowanie terenu. Mnie urzekła najbardziej jazda a czasami właściwie marsz nadwislańską skarpą na szlaku Zielonej Strugi, chaszcze, częste kluczenie, dookoła wybuchająca roślinność, leśne singieltracki. Zaliczyliśmy (a właściwie ja, bo Marcin już penetrował te tereny) nowe trasy np. nadwałowe tereny w Otorowie, szlak Zielonej Strugi, rowerowy szlak Toruń-Inoworcław (jego etap z Cierpic do Gniewkowa). Zaskoczył mnie na tym szlaku spory monument upamiętniający ofiary hitlerowców z mogiłami zbiorowymi.
Dwaj partnerzy na wyprawach - Lis (Fox) i Wilk - pokonywanie nadwiślańskiego strumienia © jarmik

nadwiślańska skarpa szlaku Zielonej Strugi jak dżungla ... © jarmik

Miły dla odkrywców rowerowych akcent - bunkier na trasie © jarmik

Monument ku czci pomordowanych Polaków w lasach gniewkowskich © jarmik

Na trasie nie zabrakło niczego - była i zróznicowana nawierzchnia, krajobrazy, przyroda, zabytki, fragmenty relaksacyjne "na pogadanie" i wymagające odcinki gdzie trzeba było zmagać się z wiatrem.
Wieża ciśnień "wciśnięta" między gniewkowskie blokowiska © jarmik

Udany wypad dzięki chęci poznawania i wsparciu w realizacji wspólnego celu.