avatar Ten nieudany blog prowadzi jarmik z osady Bydgoszcz. Mam przejechane 202001.43 kilometrów w tym SPORO w terenie. Jeżdżę tak szybko jak mi się chce.

Nowe szlaki czyli trasa Glinki-Glinki

Czwartek, 10 maja 2012 · dodano: 10.05.2012 | Komentarze 2

Siedziba leśnictwa Pólko k. Nowego Jasińca © jarmik

z Bydgoszczy przez Myśl, Niemcz, Żołędowo i Neklę do Pyszczyna, tu skręt na Karczemkę do Stronna, asfaltem dalej do Wilczego Gardła zielonym szlakiem Stronno-Wudzyn, przejeżdżam obok szkólki leśnej. Przejeżdżam DK 25 i jadę asfaltem na Nowy Jasiniec, w połowie drogi skręcam w prawo na szlak Wyczółkowskiego by dojechać ładną trasą do Leśnictwa Pólko gdzie przy leśniczówce rośnie obok siebie 5 dębów pomnikowych
Dęby - pomniki przyrody przy leśnictwie Pólko © jarmik

i Nowego Jasińca lasami, W NJ dalej w lewo szlakiem Leona W przez leśnictwo Brzozowo, Wymysłowo do Wielonka - piękna trasa urozmaicone krajobrazy, lasy mieszane, pod koniec stykałem się z Brdą, w Wielonku docieram do szlaku Zbiorników Koronowskich i nim przez wieś Glinki gdzie napotykam cmentarz poewangelicki
poewangelicki cmentarzyk między Wielonkiem a Glinkami © jarmik

wracam do Nowego Jasińca - także piekny fragment szlaku, oba łatwe dla trekinga a zwłaszcza nowego p. Przemku!! Warto było zboczyć z asfaltu dla tych lasów. Z NJ na czarny szlak zamkowy, śmigam obok ruin zamku, ale nie jadę nim dalej do Serocka lecz skręcam w prawo i jadę szlakiem Zbiorników Koronowskich do Wudzyna. Mam ochotę popenetrować okoliczne wsie gruntem ale czas nagli, Giro o 15tej wieć już asfaltem do DK i przez Stronno do Bydzi.

| 10:34 piątek, 11 maja 2012 | linkuj Eee..., hm..., w sumie to mi głupio i nie wiem co napisać. Sprzęt kupiony 2 tygodnie temu, a jeszcze nie "śmigany". Jedyna trasa jaką odbyłem to z Unibike''a na Przemysłowej do domu na Bartodzieje:(
Ale myślę, że w najbliższą niedzielę w końcu gdzieś pojadę.
A swoją drogą to fajną trasę zrobiłeś. Sam chciałem jechać do Wielonka żeby sobie promem popływać. Tak samo jak podczas zeszłorocznego Zlotu.
1976jazz | 22:07 czwartek, 10 maja 2012 | linkuj Jawna prowokacja by nowy Expedition wyruszył na szlak:) Okolice Wielonka i Glinek słabo znam. Dwie-trzy wizyty w okolicy. Prom jak donieśli mi znajomi rusza w tym roku od 10.05 (dziś!). Zdarza się tak podobno raz na pięć lat.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ziech