Duathlon nad Krówką

Poniedziałek, 23 kwietnia 2012 · dodano: 23.04.2012 | Komentarze 9

Razem z 1976 Jazzem wybraliśmy się na podziwianie szlaków gmin Sicienko i Koronowo. Przez Smukałę docieramy do szlaku Pól Malowanych. Zaczyna się na Osowej Górze i wiedzie przez malownicze tereny lasu i pól Mochla Piotrkówki Nowaczkowa i Wierzchucinka. Piekne tereny, dobra szutrowa nawierzchnia. Po dotarciu do Wierzchucic złaknieni dalszych wrażeń i aby nie zmarnować urlopu kolegi kontynuujemy trasę szlakiem Wierzchuciński Czterech Jezior. Biegnie on dookoła jezior Wierzchucińskiego Dużego i Słupowskiego. Tak pięknego szlaku dawno nie zaznałem, dla takich wrazeń warto po prostu żyć. Piekne, pagórkowate tereny, jeziora, parki, starch się bać jak cudnie te tereny wyglądają latem. Zaliczyliśmy po drodze zdewastowany dworek i park w Słupowie, mostek kolejki w Prosperowie. Najlepiej popatrzeć na fotki z bloga Marcina. Po powrocie do Wierzchucic jedziemy nowa dla nas piękną trasą terenową wzdłuż jez. Wierzchucińskiego Małego do Gogolina potem Byszewa by wjechać na szlak Zbiornika Koronowskiego. Jedziemy nim w kierunku Buszkowa i zaliczamy nieprzejechany poprzednio odcinek od Skarbiewa do właśnie Buszkowa. Po drodze pstrykam fotę stojąc na mostku między jeziorami Słupowskim i Drzewianowskim, Po cyknięciu telefon wykonał piękne salto do nurtu wody. Zdjęcie odzieży i brodzenie w wodzie nic nie dało więc po fotki zapraszam do blogu 1976Jazza. W pożyczonych spodniach od kolegi i z mokrymi rzeczami na bagażniku kolegi dojeżdżamy do 25tki którą jedziemy do Koronowa potem kierujemy się na Bożenkowo i Bydgoszcz. W Bydzi spotykamy Keto z małzonką jadących białą maszyną, niestety tym razem nie Focusem!:(. Podjeżdżam w Bydzi do bakomatu po PLN który beztrosko połyka mi kartę nie wypłacając gotówki. Rozumiem że ilość pozytywnych wrażeń tego dnia z rowerowych szlaków musiała zostać zbilansowana dzialaniami gangu do którego należy Telefon LG i bankomat PKO.

Dzięki Marcin za jeden z bardziej udanych wypadów mej rowerowej kariery!

| 21:41 sobota, 28 kwietnia 2012 | linkuj Czyli jednak będę musiał napisać do CartoMedia, a potem do Kamap-u, aby wydali mapę "Okolice Bydgoszczy i Torunia - special extended edition";)
JarMik | 20:36 piątek, 27 kwietnia 2012 | linkuj Jako właściciel mapy potwierdzam że osobiście zmodyfikowałem mapę papierową ale możemy podyskutować o wyższości linii nad kropkami przy C2H5OH.
Marcin za to na każdy wyjazd zabiera wydruki drukarkowe, też dobry sposób!
Jazz | 09:28 piątek, 27 kwietnia 2012 | linkuj Oryginalnie na mapie ich nie ma. Kropki to update w wykonaniu Jarka. Szlak zresztą w miarę dobrze oznaczony.
| 02:57 piątek, 27 kwietnia 2012 | linkuj Hm..., ciekawe, którą mapę Jarka masz na myśli? Zarówno na mapie "Okolice Bydgoszczy i Torunia" wyd. CartoMedia i ExpressMap nie ma zaznaczonego szlaku "Pól Malowanych". Tego jestem pewien na 100%. Bardziej szczegółowych i jednocześnie w miarę aktualnych map naszego regionu raczej jeszcze nie wydano. Ale może się mylę...
1976jazz | 21:21 środa, 25 kwietnia 2012 | linkuj Jest zaznaczony kropkami na mapie Jarka !!! Na mapach nie ma niestety naniesionych wielu szlaków.
alex
| 09:38 środa, 25 kwietnia 2012 | linkuj Stare porzekadło mówi "Nieszczęścia chodzą parami", faktycznie cierpliwość wystawiona na ciężką próbę.
| 23:46 wtorek, 24 kwietnia 2012 | linkuj Jak to mówią: "Wypadki chodzą po ludziach". Mimo tych przykrych doświadczeń, trasa naprawdę godna "powielenia". Mapa "Okolice Bydgoszczy i Torunia" wymaga jednak aktualizacji. Nie znalazłem naniesionego w niej szlaku "Pól Malowanych".
| 19:56 wtorek, 24 kwietnia 2012 | linkuj Czyli jednym słowem ciekawy wyjazd z licznymi atrakcjami i to dosłownie.
| 20:41 poniedziałek, 23 kwietnia 2012 | linkuj Bankomat to już nadużycie cierpliwości ! Poproszę o małą edycję wpisu dla poszukiwaczy utopionych kadrów. Mianowicie mostek był między Jeziorem Słupowskim a Jeziorem Dźwierznowskim.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa rzete