avatar Ten nieudany blog prowadzi jarmik z osady Bydgoszcz. Mam przejechane 201189.71 kilometrów w tym SPORO w terenie. Jeżdżę tak szybko jak mi się chce.

Chrośna

Niedziela, 29 stycznia 2012 · dodano: 29.01.2012 | Komentarze 1

Wczoraj wizyta w serwisie w celu wymiany linki przerzutki (zarzdzewiała po wizycie na myjce), montażu nowego licznika. Dziś wreszcie jazda dłuższa z nowymi błotnikami, które akurat przy tym mrozie na razie się nie przydają.
Do Solca przez Łęgnowo i Otorowo, postój w celu zobaczenia zbiorników KPEC-u przy ul. Toruńskiej
ul. Toruńska - zbiorniki KPEC © jarmik

W owartym terenie wiało w twarz, prędkość 20-21 maks. Potem do Chrośnej.
Wylotowa droga z Chrosnej, latem była tu kukurydza © jarmik

Na szczęście w lesie szczątkowe ślady śniegu i lodu ale trzeba było uważać.
Postanowiłem przed Leszycami przejechać fragment niebieskiego szlaku którym próbowaliśmy jechać jesienią z Przemkiem ale trochę się pogubiłem, doatrłem do pomnika ku czci Powstańca Wlkp zamordowanego w 1920r.
miejsce zamordowania Powstańca Wlkp. w 1920 r. © jarmik
wylądowałem w Nowej Wiosce, potem Nowa Wieś, przejechałem obok szkółki leśnej
szkółka lesna koło Nowej Wsi © jarmik

Potem przez Dobromierz i szlakiem czerwonym przez Piecki do Bydzi.