avatar Ten nieudany blog prowadzi jarmik z osady Bydgoszcz. Mam przejechane 201189.71 kilometrów w tym SPORO w terenie. Jeżdżę tak szybko jak mi się chce.

Dolina Wisły cd.

Środa, 11 stycznia 2012 · dodano: 12.01.2012 | Komentarze 2

Dalszy ciąg odkrywania doliny Wisły. Najpierw na cmentarz ewangelicki w Czarżu.
R.I.P. © jarmik

Potem dalej doDębowca, tu przejeżdżam wał i jadę gliniastą drogą między jeziorkami nad Wisłę. Cieżka droga ale widok wynagradza trudy, po drugiej stronie rzeki skarpa w Kozielcu. Widać nawet serpentynę szosy.
w oddali Kozielec © jarmik

Dalej na lewo widzę też Trzęsacz. Wracam do drogi i zwdłuż wału jadę w stronę Bydgoszczy. Po prawej Wisła i wał, po lewej jezioro i szosa na Ostromecko.

krajobraz doliny Wisły koło Czarży i Słończa © jarmik

Sporo tu jezior.

, wał, jezioro, wisła © jarmik

Jadę dalej koło wału, asfalt się kończy droga z kałużami coraz trudniejsza, dookoła pola, wracam na drogę asfaltowa do ostromecka. Musze tu wrócić wiosna Poziomem i elepiej poznać te urokliwe tereny.