Dwie wieże z czego jedna jej nie przypomina czyli po opony do kościoła

Wtorek, 3 stycznia 2012 · dodano: 04.01.2012 | Komentarze 5

Jako że temat wież ciśnień aktualny to przy okazji wycieczki odwiedziłem dwa takie obiekty. Z Bydzi pomknąłem do solca przez łęgnowo, tu obfotowałem budynek który na stronie tej został określony jako wieża ciśnień, Nie przypomina wieży ale zapewne spełniał jej rolę, jest chyba dość wsólczesny bo konstrukcję ma z bylejakiej cegły i betonu, nijak mu jakością wykonania do cudeńka z ul. Filareckiej w Bydzi. Potem do przyłubia, tu skręt na krajówkę i razem z Tirami do Solca, tu odbicie do wieży typowej, będącej elementem restauracji. Na zakończenie fotnąłem budynek, który przed wojną powstawał jako kościół ale nie zyskał ostatecznego przeznaczenia i dziś leżą tam chyba opony (pointS koło mostu Kazimierz Wielkiego). Info o tym znalazłem na stronie "Bunkra"

zwieżowane foty

alex
| 09:44 piątek, 6 stycznia 2012 | linkuj Miałem na myśli rolniczy (rozliczny - changed by spelling check).
| 09:08 piątek, 6 stycznia 2012 | linkuj Tyle razy śmigałem do Solca i zauważyłem, że to wieża. Myślałem, że to raczej jakiś budynek rozliczny typu magazyn/młyn. Ciekawe odkrycie jak dla mnie.
| 22:14 środa, 4 stycznia 2012 | linkuj Fajna strona internetowa o wieżach ciśnień z całej Polski.
| 20:21 środa, 4 stycznia 2012 | linkuj Każdy pretekst do wycieczki jest dobry. Ciekawy wyjazd.
1976jazz | 11:57 środa, 4 stycznia 2012 | linkuj Mam w zbiorach zdjęcie tej nietypowej wieży ciśnień- zresztą często ją mijam jadąc do Solca- lecz nigdy nie wszedłem po schodach rzucić okiem na "wnętrze".

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa zyzyc