W Sylwestra do Głęboczka

Sobota, 31 grudnia 2011 · dodano: 01.01.2012 | Komentarze 3

Widok z mostu kolejowego przez Kanał Notecki © jarmik

Razem z 1976Jazzem postanowiliśmy spenetrować tereny gminy Białe Błota. Z Bydzi śmignęliśmy przez Błonie za wiaduktem odbiliśmy na Łochowo jadąc dość grząskimi trasami, Kanał Notecki pokonaliśmy mostkiem. Kierując się na leśnictwo Łochowo dotarliśmy w końcu do Głęboczka gdzie po raz 1 obaj ujrzeliśmy urokliwe jezioro, na tafli którego jeszcze zalegała cieniutka warstewka lodu! Z Głęboczka prze Tur dotarliśmy do Zamościa a stamtąd skierowaliśmy się na Murowaniec, najpierw jednak na drodze stanął nam kolejny mostek kolejowy gdzie linia kolejowa, chyba Z Bydgoszczy do Szubina (?) pokonuje Kanał Notecki. Brak kładki dla pieszych, śliskie podkłady kolejowe w odstępach ok 40-50 cm. Udało nam się pokonać nie bez emocji. Potem szybko na krajówkę i nią już bez lawirowania lasami do Bydgoszczy. Wracaliśmy o zmierzchu, Marcin osłaniał mnie z tyłu lampką.

| 22:44 wtorek, 3 stycznia 2012 | linkuj Budynki stacyjne tej linii kolejowej widać w pobliżu Zamościa.
1976jazz | 20:29 niedziela, 1 stycznia 2012 | linkuj Dokładnie to mostek nad Kanałem Noteckim a linia do Szubina. Szkoda, że nie mamy ujęcia jak przy końcu mostku niczym Bogdan Łazuka jedną ręką trzymam się toru a drugą prowadzę razem z Tobą rower:)
| 14:34 niedziela, 1 stycznia 2012 | linkuj Widzę, że nie próżnujesz nawet w Sylwestra. Tak trzymać.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa arzyl