avatar Ten nieudany blog prowadzi jarmik z osady Bydgoszcz. Mam przejechane 201059.59 kilometrów w tym SPORO w terenie. Jeżdżę tak szybko jak mi się chce.

Lasy Bielawskie

Niedziela, 6 listopada 2011 · dodano: 06.11.2011 | Komentarze 3

Dalszy ciągg zwiedzania lasów na Bielawkach i Brdyujściu.

Most Kazimierza Wielkiego "od dołu" © jarmik

Zjeżdżając z mostu KW pokusiło mnie sprawdzić gdzie wiedzie zjazd grunowy za mostem w prawo, okazało sie że do kartodromu PZM, spróbowałem kawałek jechać brzegiem Brdy ale kiepska droga nie sprzyjala planom więc powróciłem na trasę bielawską. Przy okazji jednak zaliczyłem most KW "z dołu"

Bielawki jesienne © jarmik

W lesie ogrom ludzi - piesi spacerowicze, niedzielni bikerzy ale też profesjonaliści na góralach , z psami i bez, każdy korzysta z uroków cudnej jesieni. Dojechałem do Decathlonu, potem do Brdyujścia i dotarłem do wiaduktu niecodziennego - skrzyżowania 2 linii kolejowych

bezkolizyjne skrzyżowanie PKP w Brdyujściu © jarmik

Z buta pokonałem wiadukt i próbowalem śmiagać wzdłuż "górnych" torów ale nawierzchnia mnie pokonała i musiałem pokonać tory pieszo powracając w lasy Bielawek

Śmigałem szlakami niebieskim, czarnym i czerwonym ale też drogami no name.

Pasnik, na glebie buraki, Poziom nie jadł © jarmik

Nie było tam tak pięknie jak w lasach Mariańskich (może za tydzień?) ale nowe szlaki zawsze dają dozę radości. A o to przecież w rowerowaniu chodzi - o RADOCHĘ.