Chełmno po raz ostatni czyli rozmowy w trasie?

Sobota, 5 listopada 2011 · dodano: 06.11.2011 | Komentarze 3

Bydgoszcz Ostromecko czemlewo czarże dębowiec kokocko starogród chełmno niedźwiedź gruczno topolno kozielec strzelce jarużyn żółędowo niemcz bydgoszcz

ścieżka za Ostromeckiem © jarmik

Dzięki namowie Keto udany wypad do Chełmna, wyjazd w pełni dnia, powrót ciemnościach,iemniło się gdy dojechaliśmy do niedźwiedzia, cała droga przegadana. Za mostem na Wiśle w BNydzi spotykamy Jazza powracającego z penetracji lasów Rezerwatu Mariańskiego, ten to ma szczęście! Takie widoki zostają na długo.

Kokocko, na ostatnim planie brzeg Wisły © jarmik

Pierwszy las jechałem ta trasą nie sam.

Chełmno nocą © jarmik

Udana trasa, w ducie zawsze lepiej! Dzięki Keto.

| 20:21 niedziela, 6 listopada 2011 | linkuj Następnym razem pojadę z Wami:) Mam nadzieję, że Expem;)
| 17:30 niedziela, 6 listopada 2011 | linkuj Wielkie dzięki za wspólny, udany wypad.
| 13:48 niedziela, 6 listopada 2011 | linkuj Zwłaszcza w jesiennych ciemnościach znużenie i brak motywacji pojawia się szybciej.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa accza