na zachód, nad Kanał

Sobota, 31 sierpnia 2013 · dodano: 31.08.2013 | Komentarze 2

powolutku przezwyciężam chyba kryzys pedałowania będący efektem czy to , oby nie, przesytu czy kilku sporych zmian w życiu w tym roku. sierpień najgorszy od 2 czy 3 sezonów, może być tylko lepiej.
start dopiero o 14tej bo rano 9-13 musiałem heroicznie udać się z rodziną na zakupy 1. szkolne 2. warzywno-spożywcze. dzielnie zniosłem te męczarnie a po nich 1 lekcja nauki jazdy autem dla Ani.

ciepło. wiatr południowo-zachodni.

bydzia nakielska łochowo gorzeń potulice nakło chrząstowo krukówko mrocza słupno trzemiętowo wojnowo osówiec bydgoszcz
w nakle trwa budowa sporego zbiornika wodnego
Inwestycja chyba cukrowni w Nakle © jarmik

w chrząstowie nie wiedzieć dlaczego nigdy nie zajechałem polukać na dworek (AAAAAAA!!!!) - niestety juz po wielu przerobkach i malo przypomina pierwowzor
Dworek w Chrząstowie © jarmik
w krukowku dwoje slomianych lokalsow zachecalo do udzialu w dozynkach.
Zapowiedż imprezy w Mroczy © jarmik

w mroczy natrafiłem na pochód dożynkowy ale w ciasnej uliczce i oduściłem celebrowanie. ale spotkalem zajaca
I zając z Mroczy © jarmik

w slupowie wrocily dawne odruchy sledzenia co ciekawego tkwi w krzakach - stanalem, sprimt przez lake - ale miast spodziewanego bunkra - starz wagon kolejowy
Zamiast bunkra wagon kolejowy © jarmik