chobielin

Niedziela, 30 czerwca 2013 · dodano: 02.07.2013 | Komentarze 2

bydgoszcz wokół lotniska zielonka kruszyn-krajeński rynarzewo (niebieski szlak pieszy) szubin szubin-wieś samoklęski-małe chobielin występ potulice gorzeń łochowice łochowo bydgoszcz

ciekawa trasa z udziałem Marcina. początkowo zakopaliśmy się w piachach trzcińca co niezwykle uratowało Jazza :). po udanej nawigacji obralismy kierunek na asfalty do szubina. jednak Jazz jadący na mniej terenowych niż ja oponach wpadł na szatański zaiste pomysł nr 666 penetracji nowego dla nas odcinka szlaku pieszego niebieskiego łabiszyn-szubin. i znowu się momentami ... zakopaliśmy :). piekny szlak ukazujący cudne pałuckie agrarne tereny. dziewiczą górę, znaną mi z maratonu mtb xc Marcin popenetrował głębiej niż ja gdyż w tak pięknym miejscu postanowiłem dłużej pobiesiadowac. moją ulubioną drogą wojewódzką pomknęliśmy na nakło aby odbic na chobielin. trochę mi padła nawigacja i obawialismy się czy dotrzemy do dworku Pana Radosława S. ale sie udało a przy okazji zaliczylismy kolejny "rajski" wręcz etap offroadowy wzdłuz Noteci. czasem warto pobładzic!
jeszcze szutrem do występu i ciśniemy asfaltem do bydzi. udana wycieczka, Jazz, oczien spasiba tawariszcz-cyklist!

Na niebieskim szlaku z rynarzewa © jarmik

Dziewicza góra już sie wyłania © jarmik

Panorama szubina z dziewiczej góry © jarmik

Wzdłuż noteci w chobielinie © jarmik