Wiosenna wycieczka - wymęczony tysiąc

Piątek, 29 marca 2013 · dodano: 30.03.2013 | Komentarze 2

bydgoszcz brzoza łabiszyn władysławowo rynarzewo dk5 białe błota dk5 stryszek dk25 bydgoszcz

wyłącznie głównymi drogami, ruch spory, niezbyt komfortowo ale z gwarancją przejezdności.

Noteć w łabiszynie © jarmik

gady wyjeżdżałem padał drobny śnieg, po drodze zmienił się w ostry "igielkowy", potem w grubszy "gradowy", znowu w deszcz a na koniec znowy w śnieg zamarzający, przód Unibika był oblepiony zamarzniętym lodem i błotem. Ot, taka wiosna.

together we can more © jarmik

już koło domostwa zauważyłem ekipę tvn24, biedny reporter i kamerzysta mimo ataku zimy relacjonowali JAKIEŚ BARDZO WAŻNE WYDARZENIE, niestety nie wiem jakie, nic się nie działo, zima jak zima.

ekipa tvn24 na rondzie magnuszewskim w bydgoszczy!! © jarmik

no i padł wymęczony tysiąc w marcu, cały mieisąc polegał na polowaniu na dni bezśnieżne i bezlodowe. A tak było rok temu ...

W marcu ub. roku robiliśmy po 140km i to terenem :) © jarmik

wałem z torunia, wiało ale bez zimy © jarmik

| 08:31 niedziela, 31 marca 2013 | linkuj Z nowym amorem i napędem (nie mówiąc o sile w nogach której nikt w bydzi nie dorównuje) zadziwisz nas wszystkich.
Ale zaczęło się na Eurosporcie
Flandria
Kraj Basków
Paryż-Rube

a u nas tur de lód...
| 09:38 sobota, 30 marca 2013 | linkuj Rozmarzyłem się widząc zeszłoroczne foty. Ja może wymęczę do tysiąca w trzy miesiące. Mizerota. To mnie niż w samym marcu zeszłego roku. Brawo za wytrwałość jazdy przez całą zimy.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa mpotk