Białość w Pakości

Piątek, 23 listopada 2012 · dodano: 24.11.2012 | Komentarze 5

bydgoszcz brzoza nowe-smolno łabiszyn-wieś jerzewice ojrzanowo będzitowo lisewo-kościelne jordanowo wojdal pakość wielowieś pławin jaksice jaksiczki złotniki-kujawskie dobrogościce nowa-wieś-wielka prądocin chmielniki brzoza stryszek bydgoszcz

mimo mgły pojechaliśmy z Karolxii zwiedzić Kalwarię Pakoską a pzry okazji zaliczyć nowe trasy. Dla mnie to szutrowo-gruntowy odcinek z łabiszyna wieś przez jerzewice ojrzanowo do będzitowa. Niezła mgła, w dodatku TAM pod lekki wiatr więc odczuwalna temperatura była mizerna, ciepła herbata ratowała nas nie raz. Szybkie z racji pogody zwiedzanie Kalwarii, wizyta na rynku i powrót do bydzi z wiaterkiem w plecy, wybraliśmy DK25 aby szybko dotrzeć do domu. Odrestaurowana kalwaria robi piękne wrażenie, wszystko nowe, świeże. THX z wspólną udaną trasę i kierownictwa Działu XXX ze Szpitala Biziela za zrozumienie i wspieranie idei krzewienia kultury fizycznej poprzez udzielenie pracownikowi na tą okoliczność okolicznościowego urlopu!

Przemek i BIAŁOSĆ © jarmik

Na szlaku Pałuckim © jarmik

bocian na Rynku w Pakości © jarmik

odnowione schody w Kalwarii © jarmik

3 Kaplice i ja © jarmik

Gość | 18:07 poniedziałek, 14 stycznia 2013 | linkuj Mało zdjęć z Pakości a to mega ciekawe miasto:-)
| 05:04 niedziela, 25 listopada 2012 | linkuj żnin - zobaczymy jak przyszły weekeend...
| 21:26 sobota, 24 listopada 2012 | linkuj Przez tą mgłę cała impreza nabrała wyjątkowego charakteru - będę ją naprawdę bardzo mile wspominał. Dzięki za wspólne kręcenie.
Byłoby fajnie pojechać jeszcze do Żnina.
| 19:07 sobota, 24 listopada 2012 | linkuj Żałuję, że nie udało mi się z Wami jechać. Ale niezłe mleko mieliście na trasie.
lukasz78
| 08:57 sobota, 24 listopada 2012 | linkuj Mgła poprawia humor, sądząc po zdjęciu z Pakości :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa rwony