Białość wszędzie

Niedziela, 21 października 2012 · dodano: 21.10.2012 | Komentarze 4

zamglona wisła i most w 4donie © jarmik

bydgoszcz - ostromecko- szlak rowerowy Przyjaźni - toruń - DK 80 - Bydgoszcz
Kłopoty ustawkowe spowodowały jednosobowy wypad o 9tej. Mgła niezła, szkoda że nie zabrałem kamizelki odblaskowej, cały czas busze odpalone. Plus to jesienne drzewa i rześkie powietrze. 2 wiewiórki spotkałem, jedna gdy mnie zobaczyła cofnęła się, druga ryzykantka nie. w toruniu jakaś impreza biegowa, dobzre że mieli obstawę samochodową.
zamglone Skludzewo © jarmik

W trójce pocieszają że jak mgła opadnie będzie cudna pogoda, niestety jak wróciłem o 14tej było tak samo biało.
Czy oni widzą dokąd biegną ? - Toruń zamglony. © jarmik

| 18:02 niedziela, 21 października 2012 | linkuj Mgła - czary - mary, focus - pokus !
| 17:35 niedziela, 21 października 2012 | linkuj Ale fajny klimat, jak z horroru "The Mist". Nigdy nie jechałem we mgle. Szkoda, akurat dzisiaj wypadło mi coś innego.
JarMik | 16:45 niedziela, 21 października 2012 | linkuj Twój biały Focus zlalby ie z otoczeniem jak nic.
| 16:10 niedziela, 21 października 2012 | linkuj Szkoda, że nic nie wyszło z planowanej ustawki. Do następnego razu.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa denze