Pod dopingiem - w zastępstwie Keto

Wtorek, 24 lipca 2012 · dodano: 24.07.2012 | Komentarze 0

bydgoszcz myśl niemcz nekla pyszczyn karczemka stronno wudzyn serock małe ląkie jania góra sucha pochyniewo jania góra świekatowo szewno tuszyny stążki łowin nieciszewo trzebień kotomierz dobrcz borówno augustowo żółędowo niemcz bydzia

jez. Wielkie Suskie © jarmik

przy drodze pochyniewo-jania góra zaskoczyła mnie ta tablica - co to za rezerwat? © jarmik

jezioro Szewieńskie © jarmik

Tyle tylko zobaczyłem z dworku w Stążkach :( © jarmik

Dworek w Nieciszewie © jarmik

Na znanych fragmentach trasy dopingowała mnie muzyka douszna a z racji niebecności Keto w regionie starałem się jak jak najgodniej próbowac Go zastąpic. Udało się przejechac kilka nowych fragmentów. Piewrszy to okolice Janiej Góry, szutrami i gruntami czyli okolice jezior Duże i Małe Łąckie, gruntówką do Suchej, asfaltem do Pochyniewa i przez Koźliny do Świekatowa. Drugi to asfalt ze Świekatowa do Szewna - tu odbijam i dopoczywam nad uroczym jez. Szewieńskim, próbowalem też namierzyc widniejący na mapie Diabelski Kamień ale bez skutku.

Dworek w Stążkach ogrodzony nowym płotem ale wjazdu pilnuje brama zamknięta na łańcuch. Jedynie w Nieciszewie pstrykam dworeczek za to bez żadnego ogrodzenia.