avatar Ten nieudany blog prowadzi jarmik z osady Bydgoszcz. Mam przejechane 201548.86 kilometrów w tym SPORO w terenie. Jeżdżę tak szybko jak mi się chce.

XC na Dziewiczej Górze

Sobota, 26 maja 2012 · dodano: 26.05.2012 | Komentarze 4

No to jazda - Dziewicza Góra XC 2012 © jarmik

Nie mam w tym roku jakoś zbytnich chęci na ściganie ale juz umówiłem się ze znajomym na Szubin więc jadę. Keto od rana śmiga na Kaszubach - 220 do przejechania ma. sacunek!!

LINK zawodów

1. DK5 do Szubina. Jestem o 9.60, start o 11tej, zapisy w biurze, i robię 2 kółka aby zapoznać się z trasą, jedno wolne, drugie w tempie, trasa fajna, bez korzeni których nienawidzę, piachu, i tylko 2 podjazdy spore, jeden raczej na podchodzenie dla mnie, drugi spoko. nawierzchnia stabilna, pokryta igliwiem i liśćmi, to lubię, spore odcinki zjazdowe, proste, niewiele kluczenia. O 10.30 przyjeżdża Rycho i jego loeżanka z pracy - ale z jakim sprzętem! KTM niemal jak do downhillu, ochraniacze na nogi + kask.
KPPWKG 2012 © jarmik

2. Start, We trójkę ustawiamy się z tyłu, ja mam nogi z waty, oj ciężko będzie! Z każdym kółkiem lepiej, te podjazdy wyciskają siły, na 1 kółku spada mi licznik, potem zaraz patyk wpada do przerzutki, cholerka! 2 razy się zatrzymuję, Szit! Wspaniały doping obsługi drinkpointu i obsługi mety dodaje sił! Meta usytuwana na górce z tarką, spryciaże, za to fotografów sporo, będziemy sławni!
Przegrywa ten kto nie walczy! © jarmik

3. Po zawodach wspólnie we trójkę z Ryśkiem, nasza koleżanką krótka przejażdzka do Grzecznej Panny i z powrotem, zadziwiające że tuż po XC sił brak a teraz mozna jechać bez końca.
Meta była na podjeździe © jarmik

4. Po powrocie dekoracje, brawa, nasza towarzyszka załuje że pojechała tylko 3 kółka, jadąc wszystkie nawet na ostatniej pozycji miałaby pudło!
5. Po zakończeniu imprezy moi znajomi wsiadają do auta, rowery do środka, ja DK cisnę do domu
Imprezę potraktowałem tak że nie zapytałem na mecie o wynik, mam nadzieję że na www coś będzie, choć to tylko zabawa. W mej M4 wygrał Piotr SMOK, sporo było ich z R Brzozy!
Towarzysze niedoli - dzięki za udział © jarmik

P.S. jednak nie ostatni w M3! 5/6. Przede mną trójka z Rowerowej Brzozy i Radek ze SZKOŁA - AUTO SAB. Gratulacje. Niewielu było dziś niezrzeszonych, szkoda.