avatar Ten nieudany blog prowadzi jarmik z osady Bydgoszcz. Mam przejechane 202001.43 kilometrów w tym SPORO w terenie. Jeżdżę tak szybko jak mi się chce.

Żurawinowe Bagna

Piątek, 18 maja 2012 · dodano: 19.05.2012 | Komentarze 2

Z cyklu: zalicz leśnictwo: Leśnictwo Nowy Mostek © jarmik

Niemal tylko grunt i szuter! Musiałem wynagrodzić Poziomowi wypad asfaltowy ostatni. Z Wyżyn więc do Myśla a tu na szuter do Maksa wzdłuż torów potem przez 244 i dalej wzdłuż torów (czerwone kropeczki na SUPERMAPIE) gruntem do dróżki na Nowy Mostek i po spotkaniu tej trasy nią w lewo, po przejechaniu Kotomierzanki znowu w lewo i dojechałem do zakola strugi jakiejś:
przed laskem wije się struga © jarmik

miejsca zwanego Żurawinowe Bagna
Bagna z oddali wyglądają tak:
Żurawinowe Bagna koło Bożenkowa © jarmik

Po drugiej stronie drogi widać jeziorka które tworzą pasmo łączące się z jez. Białym:
jeziorko NN koło Żurawinowych Bagien © jarmik

Pojechałem do drogi na samociążek aby po chwili odbić w prawo z próbą dotarcia do dalszych jeziorek ale sie zagmatwałem i wróciłem do Bagien, przeciąłem trasę na Nowy Mostek (kropeczki pomarańczowe), gruntem dotarłem do oplotek Stronna i nie wjeżdżając śmignałem w lewo docierając do zielonego szlaku Stronno Wudzyn, nim wróciłem do Stronna i tu asfaltem przez Karczemkę do Pyszczyna, tu znowy gruntem na trasę przez Marcelewo aż do szlaku Białego Węgla, nim do Maksa i wzdłuż torów do Bydzi. Miałem chęć na wiecej ale planowałem wizytę na Festiwalu Podrózników.