avatar Ten nieudany blog prowadzi jarmik z osady Bydgoszcz. Mam przejechane 202001.43 kilometrów w tym SPORO w terenie. Jeżdżę tak szybko jak mi się chce.

Virgin Mountain

Piątek, 4 maja 2012 · dodano: 05.05.2012 | Komentarze 3

Wpierw po baterię do licznika za 2zł, potem wyregulować przerzutkę do Pawła (który stwierdził że tkwi tam patyk) i do teścia serwis drukarki. Potem DK5 do zamościa, do Olka i tu gruntem do jez. Głęboczek mnie pokusiło
Pomnik przy drodze do Głęboczka © jarmik

choć piasek nie ułatwiał. Znad jeziora szlakiem żółtym (Nadnotecki A. Gorączki) do Cegielni czyli drogi Tur-Zamość. W Turze kusi mnie sprawdzić widniejące na mapie małe cmentarzyki w Brzózkach. Jadę więc dalej szlakiem, 1szy to klasyk współczesny, 2gi - BINGO - pieknie "zrewitalizowany" jak głosi tablica (czy modne słowo zrewitalizować nie kłóci się z tym miejscem? :)) poewangelicki - żwirowa alejka, nasadzone rośliny - słowem wzór.
tablica przy cmentarzu w Brzózkach k. Tura © jarmik

Wzór starych nekropolii - Brzózki © jarmik

Dalej we wsi jest też gdzieś drugi cmentarz ale jadę do Samoklęsk, potem 246 do szubina, ale odbijam w lewo do Szubina gruntem o jade na Dziewiczą Górę. Od strony szlaku łagodny podjazd ale w stronę trasy 246 - ze 30m stromizny
Dziewicza Góra z oddali © jarmik
Wzgórze piękne, las liściasty, ścieżynki dydaktyczne.
... i od wewnątrz © jarmik

Troche się kręcę po górze i koło nadleśnictwa Szubin wyjeżdżam do miasta, ppotem ostro cisnę 246 do łabiszyna i brzozy.

JarMik | 04:26 wtorek, 8 maja 2012 | linkuj Jocker też ma swoją Dziewiczą koło Poznania:
I wszędzie te wieże to "dostrzegalnie" kuriozum słowotwórcze.
A z Szubina to blisko co ciekawe w Szubinie są ruiny zamku o czym nie wiedziałe.
| 20:20 poniedziałek, 7 maja 2012 | linkuj Super, że ją rozdziewiczyłeś. Byłem u jej stóp 11 marca, na szczyt nie wjeżdżałem. Spójrz na fotkę wieży:http://jocker.bikestats.pl/685845,Dziewicza-Gora-wieczorny-objazd.html
| 19:35 sobota, 5 maja 2012 | linkuj Fajnie to brzmi: "... najpierw po baterię ..." Zaczyna się tak niewinnie i spontanicznie, a tu prawie setka. Jakby od niechcenia.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iesci