Bez wiatru ale z wodą

Sobota, 25 lutego 2012 · dodano: 26.02.2012 | Komentarze 2

Nieźle wiało wczoraj, dlatego decyzja o ucieczce do lasów Puszczy Bydgoskiej.

Wyżyny Glinki, czerwony szlak wolnościowy, do Piecek, dalej komputerków czarny, do Emilianowa nieoznakowanym, 10tka, Emilianowo, Bydzia.
Tam spokój, mało ludzi ale za to co chwilę kałuże na całej szerokości drogi:

Częsty widok na trasie © jarmik

Efektem jazdy było spore oklejenie roweru mazią błotnistą:

Będzie co robić w domu © jarmik

Piasek Puszczy ma rzeczywiście, o czym mówił Paweł z BikeBoysów, specyficzny skład - pylisty, drobnoziarnisty, po wyschnięciu w domu utworzył sztywną skorupę, niełatwą do usunięcia. Ale ogólnie fajnie sie jechało choć umęczony tą niedlugą trasą trochę byłem. Podłoże grząskie, tylko gdzieniegdzie suche, przyczepniejsze podłoże.

| 20:21 niedziela, 26 lutego 2012 | linkuj Po tym co zobaczyłem na Twoich zdjęciach jestem za tym, aby utworzyć nowa kategorię rowerów: "MUDBIKE". Po prostu specjalistyczny sprzęt do jazdy po błocie;). A tak po za tym, to gratuluję zawzięcia. Ja bym moim góralem nie jechał w takie grząskie "błotności":)
| 19:11 niedziela, 26 lutego 2012 | linkuj Prawdziwy teren, dla prawdziwego górala.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ijree