Na zdrowie

Czwartek, 16 lutego 2012 · dodano: 19.02.2012 | Komentarze 4

Były browar w Myślęcinku - na zdrowie! © jarmik

Wyszyńskiego, Kamienna, Gdańska, Myślęcinek - Hipiczna, rekreacyjna, deptak - trzy pętle, po drodze spotykam kulig i wycieczki szkolne. Podjeżdżam do byłego browaru - trzeba go spenetrować latem - może gdzieś w kadzich jeszcze tkwią resztki złocistego napoju?

Monk | 21:00 poniedziałek, 20 lutego 2012 | linkuj Takiego browara bym wypił... a tak pozostaje mi browar Bielkówko:) Rzućcieo kiem na etykiety: http://spnr2witkowo.freehost.pl/browar_myslecinek.php
| 21:41 niedziela, 19 lutego 2012 | linkuj Byłem kiedyś w podziemiach (piwnicach) browaru. Ciemno, chłodno, brak sygnału GSM;) Jednym słowem klimat jak w średniowiecznych lochach.
JarMik | 17:42 niedziela, 19 lutego 2012 | linkuj Działał jeszcze krótko po wojnie, potem był tam magazyn farb, etraz ruina.
| 10:46 niedziela, 19 lutego 2012 | linkuj Nie wiedziałem, że to jest pozostałość po browarze. Myślałem, że to coś zupełnie innego.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa cnymo