avatar Ten nieudany blog prowadzi jarmik z osady Bydgoszcz. Mam przejechane 201189.71 kilometrów w tym SPORO w terenie. Jeżdżę tak szybko jak mi się chce.

Wiślane przełaje

Piątek, 6 stycznia 2012 · dodano: 07.01.2012 | Komentarze 2

Widok na Wisłę z za zakola Wisły koło Kamieńca © jarmik

Razem z 1976Jazzem pomknęliśmy odkrywać zakole Wisły za Ostromeckiem. Dzięki Marcinowi udało mi się odkryć skrót do parku w Ostromecku z Zabasty. Z Ostromecka klasycznie zielonym do Rafy, próba zlokalizowania grodziska w Pniu się nie powiodła potem odbicie do Janowa (nieźle się zasapałem, widać kto regularnie nie jeździ do roboty rowerem!)
, przecięcie drogi na Unisław i przez Wałdowo, Bolumin (tu podziwiamy amfiteatr drewniany) do Toporzyska. Dalej próba dojazdy rowerowym czarnym do zakola Wisły, grząski piach skłania nas do odbicia nad Wisłę, jedziemy polami, przecinamy Górny Kanał, docieramy do 80 tki, kawałek nią, odbijamy w prawo na szlak pieszy K. Wyrostkiewicza. W okolicach kamieńca kusi zobaczyć Wisłę co czynimy, uroki zakola rzeki w pełni, próba jazdy wzdłuż rzeki nie powodzi się, więc krótka cofka i drapiemy się pod skarpę z rowerami. Znowu szlakiem docieramy do 13 Dzielnicy - Strzyżawy. Na trasie lekki tylko deszcz, kilka nowych fragmentów, z zakola widoczne były wiatraki w Solcu. Udany wypad.