Północ w Południe

Wtorek, 29 listopada 2011 · dodano: 29.11.2011 | Komentarze 3

Trasa z Bydzi p. Niemcz Maks Bożenkowo Samociążek Koronowo Kotomierz Neklę Żołędowo, na północ od Bydzi około południa (11-14).

Romantyczny zakatek koło Koronowa © jarmik

nawet po 13tej w zacienionych miejscach na trasie, na trawie i liściach nadal widoczny był szron. Na szczęście pogoda zapowiada się w 1 dekadzie grudnia obiecująco więc Expo szybko nie zawiśnie na haku na dłużej. Piękna słoneczna pogoda. Po prostu cudnie, rowerowo.

JarMik | 09:09 środa, 30 listopada 2011 | linkuj Lasy w tych okolicach zacząłem penetrować w tym roku. Wg mnie są krajobrazowo znacznie ciekawsze od puszczy choć, z wyjątkiem Myśla, łatwiejsze technicznie. Wąski szlak Wyczókowskiego - żółty - poezja. Szkoda tylko że panowie lesnicy rozbudowują drogi lesne pod katem aut. Powinno się raczej tworzyć wąskie dobrze ubite szutry rowerowe.
| 20:49 wtorek, 29 listopada 2011 | linkuj W tych okolicach również nie brakuje ciekawych szlaków rowerowych prowadzących przez las. Warto by kiedyś nimi pojechać. W końcu nie samą Puszczą Bydgoską człowiek żyje:)
| 20:18 wtorek, 29 listopada 2011 | linkuj Dziś szczerze zazdrościłem posiadającym wolne przedpołudnie.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa itree