100,33 - UNIBIKE FM

Piątek, 25 listopada 2011 · dodano: 27.11.2011 | Komentarze 4

Nareszcie ustawka wyszła jak należy. Pogoda idealna, skład nie najgorszy, zapał do jazdy ogromny, więc 100 km strzeliło jak z bicza.
Postój ale tylko taktyczny - sił nie brakowało © jarmik

Pedałowaliśmy przez Bydzie Myśl Niemcz Bożenkowo Szczutki Wojnowo Sicienko Nakło Tur Zamość Białe Błota.
Let's ride © jarmik

Ciekawie się złożyło iż w wypadzie wzięły udział trzy maszyny marki Unibike: Globetrotter, Zethos i Expedition. Wszystkie sprawdziły się wyśmienicie a na trasie była okazja do porównania maszyn i poopowiadania o nich.
Koledzy nie na szosówkach? © jarmik

Udana wyprawa, oby nieostatnia w tym roku w takiej ekipie!

1976jazz | 09:47 poniedziałek, 28 listopada 2011 | linkuj Tytuł wpisu jak i ustawka przedniej marki.
| 12:03 niedziela, 27 listopada 2011 | linkuj Dzięki za wspólny wypad, było super.
grigor86
| 10:56 niedziela, 27 listopada 2011 | linkuj Ładny, okrągły dystansik i pogoda dopisała, a to ważne.
RamzyY
| 10:19 niedziela, 27 listopada 2011 | linkuj u Was słońce, a u mnie mżawka i porywisty wiatr <cry>
wyrwałem się tylko z psem a i to wiatr mało dresów nie porwał :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa liceo