Puszcza na wskroś

Niedziela, 30 października 2011 · dodano: 01.11.2011 | Komentarze 3

Wspólnie z Karolxii chcieliśmy przejechać Puszczę Bydgoską w poprzek.

Początek trasy © jarmik

Ze stacji PKP Cierpice podjeżdżamy do 10tki, czarnym szlakiem rowerowym do Nieszawki, kółko do leśnictwa Dybowo, znowu przez 10tkę, czarnym do Małych Jarek, Jarek, skręt do Przyłubia, koło stacji PKP odbijamy znowu w las na niebieski Przybylskiego, mijamy maszty RCO kopiąc się trochę w piachu, dojeżdżamy do niebieskiego rowerowego, mijamy Łąki Studzienickie - artykuł z Pomorskiej - Szwedzką Górę, skrótem znanym Przemkowi jedziemy dobrą drogą aż do stacji PKP Emilianowo. Moją uwagę przukuwają piękne widoki jesiennego lasu ale też słupki należące do ... Zachemu (wiadomo, Zachem jest wszędzie) a było ich kilka typów: OP, SP, małe białe, przy czym koło OP zawsze były jakieś włazy metalowe. Mijamy też w Łążynie resztki wsi, pozostały tylko fundamenty domów, naczynia i obumarłe drzewa. Z Emilianowa 10tką kawałek, dobijamy do drogi z Piecek i spokojnie śmigamy do ul. Dąbrowa mając za towarzysza płot należący do ... Zachemu. Fajny wypad, piękna pogoda. Dzięi za wspólną trasę Karolxii.

Fotosy puszczańskie

| 20:06 środa, 2 listopada 2011 | linkuj Był plan, jest realizacja. Tak trzymać.
| 19:54 wtorek, 1 listopada 2011 | linkuj Super wycieczka. Czyli jednak dobrze się stało, że nie pojechałem wcześniej sam. Nie ma to jak we dwóch. Mam nadzieję, że następnym razem będę miał lepszą kondycję. Dzięki również :)
| 19:02 wtorek, 1 listopada 2011 | linkuj Ładnie, masz swoje miejscowości: Jarki i Małe Jarki.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ejsza