Dalej w las

Poniedziałek, 29 sierpnia 2011 · dodano: 30.08.2011 | Komentarze 1

Wyżyny/ ul. dąbrowa/ droga do piecek/ za parkingiem leśnym przy 10tce skręt w lewo w leśną drogę/ odbicie w prawo do czerwonego/ w lewo do niebieskiego/ niebieskim do czarnego/ czarnym do czerownego/ drogą z piecek do domu

Miał być wypad Expem ale ostatecznie oddałem do do serwisu na wymianę napędu i po powrocie do domu zdjąłem z haka Pozioma aby znowu inną trochę trasą rozkoszować się późnoletnim lasem. Trasa w zupełności przejezdna rowerem, od 10tki trochę ryzykowałem aby dostać się do czerwonego ale tylko chwilami walczyłem z luźnym piachem. W Emilianowie natknąłęm się na odsłoniętą w 2009r. tablicę ku czci leśniczego który czasie 2WŚ w tutejszej leśniczówce prowadził punkt oporu.

kolejny slad historii w Emilianowie © jarmik

Na bardziej piaszczystych fragmentach trasy zauważyć możnabyło niezliczone wprost ilości tropów mieszkańców lasu - dobrze to świadczy o tutejszym ekosystemie. Pogoda sprzyjała a przejazd lasem o tej porze roku to wielka frajda.

ślady mieszkańców Puszczy Bydgoskiej © jarmik

Na trasie nie spotkałem ani jednej żywej duszy. Tylko odgłosy ptaków. Dopiero na drodze do Piecek kilka osób biegało i nieliczne samochody.