Zwiedzanie puszczy + piknik historyczny

Sobota, 27 sierpnia 2011 · dodano: 27.08.2011 | Komentarze 5

Glinki- czarny pieszy - zielony pieszy - piecki - czarny pieszy - niebieski rowerowy dobromierz - leszyce - żółty pieszy - wypaleniska - plątnowo - chemiczna - wyżyny - wyszyńskiego - artyleryjska - ludwikowo śluza - artyleryjska - kamienna - wyżyny

Potrzeba poznawania coraz odleglejszych części Pyszczy Bydgoskiej została dziś zrealizowana. Było upalnie ale w lesie nie aż tak mimo to 2 bidony to było z a mało.

Na początku standardowa trasa i piasek niedoprzejechania na czerwonym.

Tu nie dałem rady :( © jarmik

Potem odbiłem ma zielony pieszy którym śmigałem 1 raz. W zupełności przejezdny a po dojechaniu do jez, Jezuickiego pojechałem czarnym który również mile mnie rozczarował - był bardziej urozmaicony. Równie sympatyczny okazał się rodzynek w Puszczy - rowerowy niebieski, szkoda że nie ma ich więcej.
W Łążynie jest rezerwat starych sosen oraz informacja iż pochodzący z tych stron Polak a zamordowany w Dreźnie został beatyfikowany przez JP
W Leszycach odnalazłem miłe jezioro i łąki. Jest tam też pomnik pomordowanych przez Niemców leśników.

Piekne jezioro śródleśne i łaki za Leszycami © jarmik

W lesie kwitną na całego wrzosy co świadczy o nadchodzącej, oby złotej, jesieni.

Jesień nadchodzi © jarmik

Wkrótce odbiłem na żółty pieszy którym dojechałem do krajowej 10. Tutaj już mocno naciskałem na pedały i gdzieś przed Wypaleniskami musiałem delikatnie przebić SmartSamy bo wkrótce zauważyłem delikatną ucieczkę powietrza z przednie opony - cóż szaleństwo ma czasem swoją cenę, pompując koło co kilka km dojechałem do domu, wymieniłem dętkę, zabrałem Mateusza i razem dojechaliśmy do śluzy Ludwikowo w Bydgoszczy aby wspólnie bawić się na Pikniku historycznym - Bitwa o śluzę. Spotkaliśmy tam sporo rowerzystów.

Rower - najlepsza forma poruszania się w mieście © jarmik

OGNIA!! © jarmik

| 05:27 poniedziałek, 29 sierpnia 2011 | linkuj Dałoby radę karolxii! Trzeba się kiedys umówić, chociaż zajmie to chyba cały dzień ale frajdy masa.
| 21:35 niedziela, 28 sierpnia 2011 | linkuj Ten wypad do Puszczy Bydgoskiej to fajna sprawa. Ciekawe czy dałoby się ją przejechać w ciągu jednego dnia, zaczynając w Bydgoszczy w okolicach Glinek i kończąc w Cierpicach koło Małej Nieszawki. A tak swoją drogą to masz niezłą kondycję. Dwie wycieczki w ciągu jednego dnia. Szacuneczek !
| 07:12 niedziela, 28 sierpnia 2011 | linkuj Zgadza się, to na pewno to miejsce, we wpisie zawarłeś dużo ciekawych informacji. Dzięki. Te tereny kryją sporą dozę niedawnej, ciekawej historii.
| 20:40 sobota, 27 sierpnia 2011 | linkuj http://1976jazz.bikestats.pl/541855,Atak-na-Szwedzka-Gore-i-Studzienieckie-Laki.html
Coś mi się mocno wydaje, że pierwsze foto to są Studzienieckie Łąki, o których pisałem w ww. wpisie.
| 19:29 sobota, 27 sierpnia 2011 | linkuj Ciekawy piknik historyczny, chyba w większości realizowany przez Militaria w Krąpiewie.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa yslze