Zwierz (rowerowy) w puszczy budzi się rano.

Środa, 24 sierpnia 2011 · dodano: 24.08.2011 | Komentarze 1

Szkolenie w nowej pracy dopiero od 12tej, jutro chyba na Expa więc dziś o 6 rano zaprzęgnąłem Pozioma aby powęszył po nowych szlakach Puszczy Bydgoskiej. Z Wyżyn najpierw ul. Dąbrowa, potem czarnym pieszym skręt na czerwony i tu 2 razy konieczny był marsz z buta z powodu piachu, potem na szczęście lepiej choć nie bez chwilowych trudności ale o to chodzi właśnie w jeździe terenowej.
Nieduże różnice terenowe zróżnicowana nawierzchnia. Z Prądocina szersza gruntówka do Dobromierza, tam chciałem dostać się do niebieskiego pieszego i udało mi się ale niedługo "zbłądziłem" z niego i trafiłem na niezłą gruntówkę równoległą do niej którą dojechałem, fajna trasa do szlaku żółtego którym odbijam w lewo docierając do "zagubionego" niebieskiego, przecinam go, wpadam na czarn-żółty, dobijam okropną betonówką plyt do krajówki i 10tką chwilę ścigam się z TIRami :), wreszcie odbijam w prawo na czerwony w Emilianowie i dojeżdżam do drogi na Glinki. z braku czasy zrealizowałem tylko kawałek planów ale nic straconego.

Czerwony pieszy w puszczy. © jarmik