Zjazdy i podjazdy

Wtorek, 31 maja 2011 · dodano: 31.05.2011 | Komentarze 3

wyżyny wyszyńskiego zamczysko pod skarpą wyzwolenia sudecka jarużyn strzelce górne strzelce dolne chełmszczonka trzęsacz trzeciewiec dobrcz kotomierz pyszczyn nekla żołędowo niemcz myślęcinek wyszyńskiego nowoiejskiego

Ciepło ale od kotomierza wiatr w kierownicę dmuchał że hej. Nad wisłą sianokosy, dwóch kolarzy na szosówkach.
Zjazd nr 1 - ul. Zdobywców Wału pomorskiego (tu zaczynaj się większość wycieczek na północ)
Podjazd nr 1 - ul. Sudecka (boczna od Wyzwolenia) dość łagodny ale długi, dobrze że w lesie:
Podjazd ul Sudecka, Bydgoszcz © jarmik

Zjazd nr 2 - Strzelce Dolne - jazda na minimaksa 51 km/h na liczniku:
Zjazd, Strzelce Dolne - tu złamałem przepisy :( © jarmik

Pozdjazd nr 2 - Trzęsacz, dobrze że działa najmniejsza tarcza z przodu, niewiele ponad 11 km/h w najstromniejszym miejscu
Pozdjazd Trzęsacz © jarmik

Zjazd nr 2 - Myślęcinek - tu wiatr tłumił skutecznie siły grawitacji i nie mogłem dobrze się rozpędzić.
Zjazd w Myślęcinku © jarmik

Podjazd nr 3 - Zdobywców Wału - niemal codzienność - z pracy lub z wycieczek.