Na Wyspie

Sobota, 23 kwietnia 2011 · dodano: 23.04.2011 | Komentarze 3

Rano do pracy, po pracy obiadek w domu i wypad z Mateuszem na Wyspę Młyńską. Ona ciągle pięknieje więc warto tam pojechać.
Najpierw postój na Starym Rynku w celu doładowania organizmów rowerzystów lodami.
W centrum miasta © jarmik

Przy okazji spotkaliśmy rowerową rodzinę, z na reszcie legalną, przyczepką. Mogliby siedzieć przed TV albo grillować a tak same korzyści. Brawo.
Rowerowa rodzina © jarmik

Expo dawno tu nie był. Tylko musiał być prowadzony bo pieszych sporo a i nawierchnia nie sprzyja oponom 1,6".
Metallica na Wyspie Młyńskiej © jarmik

Deser w takich okolicznościach się należy.
Smacznego! © jarmik

W sumie chciałem dziś pojechać dalej poza Bydzię ale propozycja Mateusza popołudniowego bikowania była najlepsza z możliwych.
Tak wygląda planeta Ziemia. © jarmik

| 20:25 poniedziałek, 25 kwietnia 2011 | linkuj Jaki wydatek? Syn+szmatka+płyn do szyb i na skrzyżowania! :)
A swoją drogą te krótkie wypady z Matim to sama radość, gdy widać jego zadowolenie z tych wycieczek.
| 20:08 niedziela, 24 kwietnia 2011 | linkuj Ale wzrostowo to syn powoli Cię dogania. Niedługo pewnie czeka Cię wydatek na nowy, większy rower dla syna.
| 19:06 niedziela, 24 kwietnia 2011 | linkuj Fajne zdjęcia. Wynika z tego, że wcale nie trzeba jechać poza Bydgoszcz aby wycieczką uznać za naprawdę udaną - mamy w końcu Wyspę Młyńską.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa sudoc