• Sprzęt RoweR Inny

Poza Ostromecko

Niedziela, 8 listopada 2009 · dodano: 23.11.2009 | Komentarze 3

Bydgoszcz-Ostromecko-wałdowo-skłudzewo-czarnowo-bydgoszcz. W niedzielny poranek fajna wycieczka. najgorszy odcinek to dojazd z Wyżyn do mosty w Foedonie. reszta to Pikuś. Pan Pikuś. Okolice Skłudzewa to cud Natury. Jest tam piekny budynek jakiejs Fundacji i park :)
Kategoria 50-100 km

| 22:34 niedziela, 16 grudnia 2012 | linkuj Przejrzałem sobie mapę "Okolice Bydgoszczy i Torunia" i jestem mile zaskoczony, że czekają mnie ciekawe tereny leśne do zwiedzenia. Zaliczę Dzikowe Moczary (mam nadzieję, że nie trafię na jakiegoś odyńca) a przy okazji pojadę zobaczyć sobie J. Skrzynka.
| 04:59 niedziela, 16 grudnia 2012 | linkuj Cóż, fundacja ma jeszcze sporo do zrobienia a okolice przecudowne, polecam Ci lasy koło Wałdowa, też tzw. Dzikowe Moczary.
| 01:35 niedziela, 16 grudnia 2012 | linkuj Tego dnia wspólnie wybraliśmy się zwiedzać tamte tereny. Wtedy to bardzo chciałem Ci pokazać Skłudzewo (mam do tej miejscowości szczególny sentyment), gdzie mieści się Fundacja Pięknego Świata.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa nieob