300-tka na życzenie. Cz. 1 0-157km.:)

Piątek, 13 grudnia 2019 · dodano: 13.12.2019 | Komentarze 3

Urlop wykorzystany. Choć pogoda dziś nie rozpieszczała. Rano na szczęście od 6tej lekko mrzało, potem nie, ale od 12 niestety prognozy się sprawdziły i lekko padało. 60 km w deszczyku. Udało się odwiedzić fajne kąty ale pogoda zmodyfikowała trasę, odpuściłem teren.

Grabowo - murowana kapliczka z 1616 roku

Na cmentarzyku dokonano prześwietlających cięć

Gruczno przyjazne kolarstwu

Pałac Poledno

W Gródku nowa tablica. Szkoda że nie miałem czasu szukać zamku. Nigdy nie widziałem a wiem że tam jest.

Także w Gródku obok mogiły żołnierzy z września 39 też pojawiły się ciekawe tablice.

Pałac Jastrzębie

Piękny pałac, park i jezioro z altanką

Lniano

Małe Łąkie

Stara kuźnia - Nowy Jasiniec

Buczek
| 02:35 wtorek, 17 grudnia 2019 | linkuj Wszystko zależy od tego, czego odwiedzający się spodziewa. Jeżeli po ruinach oczekujesz murów i wież to się zawiedziesz. Jednak miejsce uważam za jak najbardziej godne odwiedzenia. Można zobaczyć wyraźny zarys fundamentów zamku oraz suchą fosę. Poza tym zamek, podobnie, jak wiele innych, założony został na miejscu, gdzie wcześniej funkcjonował gród, co dla miłośnika grodzisk również jest nie bez znaczenia. Dodatkową atrakcją jest drewniany dworek wzniesiony na terenie byłego zamku w XVIII wieku. Ja byłem tam [niestety] w czerwcu, kiedy teren był gęsto porośnięty, ale zamierzam wybrać się ponownie w okresie XI-IV, żeby dokładniej przyjrzeć się temu założeniu.
Pozdr
| 18:39 sobota, 14 grudnia 2019 | linkuj to na raty się nie liczy? :)
na fotce z tablicy wyglądają ruiny całkiem nieźle jak na ruiny.
Yass | 23:02 piątek, 13 grudnia 2019 | linkuj No kolego prawie uwierzyłem na pierwszy rzut oka:) Brawo za wytrwałość. Ten ruiny zamku z opisu mało atrakcyjne

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa enera