Kresy Krajny

Piątek, 20 kwietnia 2018 · dodano: 22.04.2018 | Komentarze 4

Po pracy nareszcie do Runowa  Krajeńskiego, koledzy, na pewno Jazz, tam byli, ja nigdy....

Zadrzewienia śródpolne

Obwodnica Mroczy

Zaskoczyła mnie otwarta brama pałacu w Runowie Krajeńskim

Pałacowa restauracja - śledź holenderski na pierzynce - 22zł

Ruiny robią wrażenie

Wykusz z metalowym obramowaniem

jez. Runowskie Mniejsze

Pałacowy park

Na polach dużo rozlewisk, bociany szaleją na polach

Dwór w Broniewie

Olszewka koło Nakła - raj golfistów

jarmik | 05:40 wtorek, 24 kwietnia 2018 | linkuj czyli niemal identycznie z wyjątkiem odcinka witoslaw-nakło. W Rościminie też mi się skończył asfalt ale fortuna z rabarbarem dodała motywacji.
Jazz | 18:55 niedziela, 22 kwietnia 2018 | linkuj http://jazz.bikestats.pl/1443722,Runowo-Krajenskie.html
| 16:57 niedziela, 22 kwietnia 2018 | linkuj Orle było super! Szukałem Twego wpisu z Runowa ale nie znalazłem. Orla płynie zresztą przez Więcbork i tam to już spora rzeczka.
| 06:20 niedziela, 22 kwietnia 2018 | linkuj Stówka po pracy fajna sprawa. Dawno w te rejony nie zaglądałem a pamiętam naszą jazdę do Orla. Ruiny też kiedyś sfotografowałem.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zybko