Gostynińsko-Włocławski PK

Piątek, 22 września 2017 · dodano: 23.09.2017 | Komentarze 4

Foty z pogranicza

Rano mgła i ziimnooo. 12 h czasu. mimo tego z obawy przed jego brakiem odpuszczam planowany wypad do Gostynina z ciekawymi zabytkami i pętelkę wokół jez. łackiego dużego. Super trasa, w 90%, zwłaszcza dalej od Wisły drogi leśne gruntowe (szutrów tam nie stwierdziłem) dobrze ubite (może dzięki deszczom), idealne nawet dla węższych opon niż moich 2,1 cala, szybkie. Krajobrazy zróżnicowane, głównie leśne, jeziorne, trochę agrarne, niewiele zabytków, ruiny do penetracji (Czarne, Duninów), odnowione bez wstępu (Łąck). W Kowalu bez pomnika K. Wielkiego (sam cokół). Jedyny kiepski piaskowy odcinek napotkałem nad Wisłą od Nowego Duninowa do jez. Świętego. Top zapewne piaski wydmowe z Wisły.

| 05:48 poniedziałek, 2 października 2017 | linkuj 19piotras85 - byłem zaskoczony jak tam jest fajnie ale bardziej malownicze krajobrazy były dalej od wisły, in bliżej rzeki tym więcej piachu i bardziej nudno.
19Piotras85
| 17:55 wtorek, 26 września 2017 | linkuj Fajny obszar do objechania. Wzdłuż Wisły jechałem raz Bydgoszcz-Chełmno-Bydgoszcz i tam też spoko.
jarmik | 05:21 poniedziałek, 25 września 2017 | linkuj Mapki nie znałem, opierałem się na mapce papierowej, zamówionej w dyrekcji GWPK (dzięki dla nich).
| 20:15 niedziela, 24 września 2017 | linkuj Zacna jazda. Żałuję, że nie mogłem towarzyszyć. Spodobała mi się robota cieśli w zespole parkowo dworskim w Czarnem, o której poczytałem na ciekawej stronie.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa gowdu