Balneoterapia

Niedziela, 19 lutego 2017 · dodano: 19.02.2017 | Komentarze 3

wypad z mateuszem. górzyskowo bbłota ciele prądocin zielonka przyłeki olimpin, asfaltem ale i terenowo - szutry tam już bez śniegu, lód tylko w Trzcińcu.

| 10:18 niedziela, 26 lutego 2017 | linkuj Tej niedzieli chyba pogoda nie była najgorsza. Ja przynajmniej tak to widziałem okiem obserwatora "przezokiennego". Też chciałem sobie gdzieś wyskoczyć, ale trzeba było odwiedzić rodzinkę. Dobrze, że chociaż Wy mogliście sobie trochę pojeździć tego dnia.
Teraz kiedy piszę ten komentarz i sprawdzam prognozę na nadchodzący tydzień (27.02-05.03) to żałuję, że nie wykorzystałem tego, co dała Matka Natura.
| 16:42 niedziela, 19 lutego 2017 | linkuj róznie, nawet na odcinku zielonka - przyłeki nawierzchnia zmieniała się jak w kalejdoskopie, może to z powodu różnego podłoża, momentami było ostro. największy syf jednak na gruntówkach w olimpinie nad kanałami. miałem błotniki i ciuchom nic się nie stało. ja i może bym odpuścił ale kolega terenowy ortodox z sekty Tylkoterenem nie wytrzymał długo jazdy asfaltem. aż po obręcz to może nie ale 12-13 km/h było. nadrobiliśmy asfaltem.
alex
| 14:37 niedziela, 19 lutego 2017 | linkuj Błota nie było? Ja dziś musiałem wycofać się z odcinka Morzewiec - Szczutki, błoto po obręcz.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa monci