Info

avatar Ten nieudany blog prowadzi jarmik z osady Bydgoszcz. Mam przejechane 211199.05 kilometrów w tym SPORO w terenie. Jeżdżę tak szybko jak mi się chce.
Więcej o mnie.

baton rowerowy bikestats.pl
button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy jarmik.bikestats.pl

Archiwum bloga

  • DST 43.94km
  • Czas 02:25
  • VAVG 18.18km/h
  • Sprzęt Kross Level A4
  • Aktywność Jazda na rowerze

Smukała/Osowa

Sobota, 5 marca 2016 · dodano: 06.03.2016 | Komentarze 6





bruk w lesie - takie rzeczy tylko w smukale i żółwinie



Komentarze
alex
| 12:04 wtorek, 8 marca 2016 | linkuj Przeglądając profil facebookowy linii 240 zauważyłem, że np. w Bieszczadach pomysł na rewitalizacje linii kolejowej i uczynienie jest atrakcją był taki: [url]https://www.youtube.com/watch?v=sWWDORkPmKU[/url]
alex
| 10:43 wtorek, 8 marca 2016 | linkuj W temacie możliwości przejścia szlakiem pieszym np. tutaj szlak pieszy żółty po moście kolejowym przez Zalew Koronowski obecnie wygląda tak: LINK. Pod koniec roku tam byłem trwała wycinka drzew i rozbiórka linii myślałem, że może jakieś prace przygotowawcze pod DDR? Jak się okazuje były to prace przygotowawcze pod ... płot.
alex
| 09:59 wtorek, 8 marca 2016 | linkuj Ale robi się przejścia dla zwierząt ... przynajmniej dwóch z was zna takie w okolicy lotniska nad wylotówką do Stryszka. Takie przejścia na pewno powstaną i tam (pytanie czy góra czy dołem), więc najwyżej szlaki lekko zmienią swój bieg, aby w takie przejście trafić.

Bardziej bym się na waszym miejscu martwił o inwestycje w DDRy, bo o ile DDR z Raciniewa do Torunia, jest przykładem jak taką infrastruktura powinna wyglądać, to już DDR przy DK25 na wylocie z Bydgoszczy (szutrowy) jest zupełnym zaprzeczeniem i przykładem jak takich rzeczy robić nie należy. Mimo tego że za Tryszczynem DDR wiedzie po śladzie linii kolejowej to jak na złość został okraszony barierozą.
Wracając do szutrowego odcinka to największą wadą takich pagórkowatych szutrowych DDR jest "wykluczenie szosowe". Mam tu na myśli, że nie dają alternatywy dla jazdy szosówką, bo na jezdni przy okazji takiej inwestycji staje zakaz jazdy rowerem. W przypadku Kaszubskiej Marszruty można mówić o szosowym wykluczeniu całkiem sporego obszaru.
Póki co was to nie dotyczy, ale poniektórych niebawem zacznie. :-P

Ale czego się spodziewać skoro artykuł o powstaniu DDR zaczyna się zdaniem:
"Nareszcie rowerzyści i piesi znikną z drogi krajowej numer 16 na odcinku z Dolnej Grupy do Grudziądza."
Jazz
| 07:30 wtorek, 8 marca 2016 | linkuj Z całym szacunkiem lecz szlaki piesze są pomijane przy takiej inwestycji. Rowerowe raczej także. Zresztą przez lata jazdy rowerem po szlakach pieszych uprawniających w naszym regionie turystykę pieszą jest naprawdę znikoma liczba. Ważniejszy jest wpływ na krajobraz oraz faunę i florę. Ciekawe, że stary most przez Brdę w Bożenkowie raczej zostanie do ruchu lokalnego a nowy gdzieś dalej bliżej klasztoru powstanie.
http://www.pomorska.pl/motofakty/art/9385113,ekspresowa-s5-przejdzie-mostem-nad-brda-w-tryszczynie,id,t.html
jarmik
| 14:10 niedziela, 6 marca 2016 | linkuj jest mapka przebiegu s5 - http://conadrogach.pl/droga-ekspresowa/s5/mapa-samochodowa/

mam nadzieję że będzie infrastruktura godząca interesy kierowców i nas, mostki, ścieżki.
przemekturysta
| 13:22 niedziela, 6 marca 2016 | linkuj Ciekawe jak będzie wyglądała możliwość przejazdu rowerem i przejścia szlakiem pieszym w tych okolicami, gdy zbudują drogę ekspresową? Aż boję się o tym pomyśleć.
Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa latdw
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]