szlak pieszy Bydgoszcz - Łabiszyn (czerwony)

Czwartek, 31 grudnia 2015 · dodano: 01.01.2016 | Komentarze 0

czas na odmianę od roweru, wybór padła na trasę z Łabiszyna - szlak powstania kościuszkowskiego. Co niektórzy już tędy szli, i to rok temu niemal dokładnie ale z większą ilością śniegu. Trasa przyjemna, urozmaicona . Za łabkiem od razu interwałowo i to spore górki!, trochę leśnych prostych odcinków, nieciekawy dla mnie docinek asfaltowy w Pszczółczynie omijam odbijając w prawo szutrem. jestem zdziwiony że tędy nie poprowadzono szlaku - piękne krajobrazy, idealna droga, do czasu aż ścieżka kończy się w ... niskim młodniku. prawie na czworakach pokonałem go klnąc na swą ciekawość. śluzy i kanały do klasyka, w prądkach/zielonce znowu ciężki dla mnie odcinek asfaltowy. pogoda idealna. trasa zajęła mi 4 godziny i 10 minut. Aha, pytanie do znawców - czy szlaki PTTK ma ją początki "formalne" i wypada zaczynać tam gdzie jest start bo logistycznie często jest łatwiej ruszać z mety i kończyć na starcie. Nawet garmin pokazywał mi że idę "pod prąd".